Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
@ jasper dat was met tijdmeting en dat koste veel tijd :)

Dit is zonder tijdmeting, dus ala dedemsvaart bv....en dat ging goed snel achter elkaar...

Jongens, het is VRIJ sprinten. dus ook geen technische keuring. vorig jaar was dat ook al niet het geval.

doe gewoon de dingen die veilig zijn enzo, dus geen speling op het balhoofd enz. ook al is er geen keuring, voor jezelf zijn er toch dingen die wel en niet kunnen. denk dat de meesten het wel begrijpen:)

hmm ja of de plannen moet dit jaar anders zijn uiteraard. maar vorig jaar was dat niet, en ik heb er ook niks over gelezen iig.

SFX Racing said:
Inschrijvingen
Inschrijven gewoon op de dag zelf, voor de keuring startgeld betalen. Ook in dit opzicht de zelfde opzet als vorig jaar, 1x betalen om de hele dag te mogen sprinten (per persoon, NIET per scooter).

er is dus wel een keuring voor de mensen die dat willen weten?

Dus er is ook geen technisch regelement dat je bijv. kapjes ofzo er op moet?
Want die van mij moeten nog steeds gespoten worden:P

Miss beter dat de TS of iemand van de organisatie eens reageert ofzo. echt teveel vragen waar niemand een duidelijk antwoord op weet.

@Ronnie: vorig jaar niet iig he.

Er zijn niet echt specifieke regels voor de keuring, behalve de gebruikelijke zaken (speling, remmen etc), zolang alles maar deugdelijk en veilig gemonteerd zit. kapjes zijn dus niet nodig...:P en voorvering is ook niet verplicht.
aangezien denk ik iedereen wel zelf kan bepalen of je scooter veilig weet je natuurlijk ook waaraan voldaan moet worden voor het sprinten. Als je niet kan beoordelen of je scooter veilig is kan je maar beter niet sprinten denk ik zo.

inschrijvingskosten zijn 10 euro. kortom, het is dus gewoon VRIJ sprinten op deugdelijke machines :)

Mvg organisatie

mijn achterrem is nie thelemaal zo als het zijn moet... maar mijn voor rem remt als een malle, ik ben er zelf al erg aan gewend, maar kom ik daarmee wel de keuring door??

William#23 said:
inschrijvingskosten zijn 10 euro. kortom, het is dus gewoon VRIJ sprinten op deugdelijke machines :)

Mvg organisatie

Dus 10 euro voor de sprinters (per scooter of rijder?), hoeveel voor de gewone bezoekers?

Marty. said:
Dus 10 euro voor de sprinters (per scooter of rijder?), hoeveel voor de gewone bezoekers?

uit de beginpost :rolleyes: had je dus ook zelf kunnen vinden.

Inschrijvingen
Inschrijven gewoon op de dag zelf, voor de keuring startgeld betalen. Ook in dit opzicht de zelfde opzet als vorig jaar, 1x betalen om de hele dag te mogen sprinten (per persoon, NIET per scooter).

Status
Not open for further replies.
Back