This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Almelo Is Dus Wel Gefilmed !!!!!!!!

Oke er dus wel degelijk interesse voor. Ummm ja typo dat 2003 het is dus 2002 :#

Ik zie dat er dus wel animo voor is, dus als dit de tape van almelo is (ik moet die tape nog controleren en aangezien ik geen videocamera heb).

Er stond ook complete voorbeschouwing op. Aangezien ik dag voor de meeting al aanwezig was voor het opbouwen. Dit is dus ook allemaal gefilmed

Verder heb ik toen op een gegeven moment de camera uit handen gegeven aan pim (klaaswaal dude). En die is toen verder gaan filmen. Kan zo niet uit me hoofd zeggen wat er allemaal op die tape staat I.i.g wat ik nog wel weet is testbank runs, sprints en de burnout contest, eveneens die gestoorde burnout van arne op het einde van de dag :8 verder is het voor mij ook een verassing wat erop staat.

Mja als moi tijd heb gaat ie de zooi capturen en divxen. Ik laat weten wanneer dit gebeurd is aangezien ik krap in tijd zit.

Thanks voor de replies, aangezien almelo toch wel 1 van de vetste meeting secu grootste meeting van het jaar was.
 
Last edited:
Ik wil er ook wel graag 1. Zou wel heel erg mooi zijn als er in 2003 weer een meeting zou zijn in Almelo.
 

In ieder geval een aardig aantal testbank opnames, ik geloof ook van mij maar dat weet ik niet zeker. Heb een tijdje met pim staan lullen kan ik me herinneren en die heeft een aantal vette scooters @ testbank erop gezet, waaronder de 20,06 pk als ik me nie vergis... En nog wat sprints en die R1 geloof ik ook... Kortom, best veel :d Woeiz... als het nie teveel gaat kosten bestel ik ook wel eens eentje...

grtz
 
Nee lijkt me niet aangezien lelystad de knaller van 2003 gaat worden (zoals almelo die van 2002 was) en daar al genoeg voorbereiding in zit
 
Originally posted by Alexander


Wordt zo'n 800mb dus gaat niet lukken denk. Ik wil goede beeldkwaliteit geen half werk.

kee dan wil ik ook wel zon cdtje bestellen 5 euro?