This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Almelo: hulp en dagindeling....

ik heb ok digi en video camera mischien is der wel een verkoop van videobanden :W maar weet niet zekkuh moet effe kijken hoe het gaat uit komen met tijd enzo film moet wel minimaal 1uur zijn natuurlijk maar dan laat ik wel horen
 
Okee, pics komt goed dan, een testbank ook...

Wat zal er btw in zitten met gara, hebo vario en polini koppeling, en afstelling is ook wel netjes... 5,5 pk? Nah we zient wel....

Tadaa!
 
Originally posted by Dj_promo
ff een vraagje.
gaan di sprintjes gefilmt worden?? en dan op scootertuning.net gezet worden???? zou wel goed zijn zodat diegene di er niet kunnen geraken ook wat kunnen genieten van dat snel spuL.


als jij dan een camera kunt regelen???
 
pics uppen is geen probleem
kan ik zo ff tussendoor doen
ik zet daar pc neer
met een zip drive duz
kan ik tussendoor wel ff thuis uploaden
 
word er ook een film gemaakt? ik bedoel gewoon zo'n 3uurs band bijv met de mooiste momenten van die dag.
 
Originally posted by glanerbrug
word er ook een film gemaakt? ik bedoel gewoon zo'n 3uurs band bijv met de mooiste momenten van die dag.

Denk dat Xander wel weer een leuk filmpje maakt net als vorig jaar @ Klaaswaal...
 
Twins @ Almelo

Twins heeft speciale meeting aanbiedingen in Almelo:
- malossi
- polini
- hebo
- yasuni
- braking
- castrol
- hpi
- DR
- Dellorto

Mocht er dus iets fout gaan, dan hopen wij je aan onderdelen te kunnen helpen.

De wise-guys zijn voorbereid op super-koopjes!
 
Originally posted by Boeie
ik had martin zowiezo al toegezegd dat mijn pics direct geupped zullen worden, via computer daar.....

me to ik neem digicam ook mee en neem ook usb kabel voor martin
 
Re: Twins @ Almelo


welcome on board !
 
Re: Twins @ Almelo


We houden wel een plekje vrij @ terrein voor jullie
 
Originally posted by Casper


ik ga samen met wout en cozmo en cozmo heeft een digi videocam waar 1uur digi film op kan....dus beware

'oi. Ga ik lekker naast je zitten :* (rij nl ook mee waarschijnlijk )
 
Iemand toevallig ergens een projector????
ik heb hier leuke Malossi race film liggen die we eventueel nog kunnen schijnen....

ik heb enkel geen projector....

Iemand??????????????
 
:! Misschien en leuk idee:

Leg bij de ingang een gastenboek weg. Kan iedereen van forum en list het gastenboek tekenen met zijn nickname erbij (of alleen nickname). Leuk voor later . Ga ik er ook wel een uurtje bijzitten.
 
ik zal er wel een soort gastenboek neerleggen (niet te nauw naar kijken zal wel schrift worden met harde kaft
mja weten we ook hoeveel lui er waren
 

mooi idee !
thnx !!