Meet & Greet Second Edition

Ac PuRe StyLe

Project R1 Stunt
Welkom op de site van Scootermeeting "Meet & Greet"

Wij bestaan uit 7 mensen : Remi De Coninck, Jo Van den Bossche, Koen Pycke, Ricky Echeverria,Tim Bauwens, Flikpe Gonzalez, Dimitri Pieteraerens

Die van Tuning houden en een meeting organiseerden op 2 Juli 2005.

Dus wij hebben besloten om een Second Edtion of Meet & Greet te doen .

Maar met nog meer succes als vorig jaar.

Deze datum van dit jaar is 1 Juli 2006 dit valt op een zaterdag.

@ Bevegemse vijvers Zottegem 9620 Belgium

Scooter-Power.nl met reclame stand en verkoop en promo scooters aanwezig is + de testbank van Xsh

Er is sprintgelegenheid en stuntgelegenheid.

Er staat een testbank + promostand van www.Scooter-Power.nl

Er is ook een Afterparty daar draaien onze eigen dj's,Er is eetgelegenheid + Wc's.

De inkom is 4 euro zonder scoot

En 8 euro met scoot

Begins @ 14 .00 - ?? .??

Flyer staat hieronder.

meet.jpg
 
Advertisement - register to remove this

er zijn dus twee testbanken... ?
verder nog info hierover ? Want op de bijhorende site is niet veel wijzer uit te worden.
 
Razma said:
er zijn dus twee testbanken... ?
verder nog info hierover ? Want op de bijhorende site is niet veel wijzer uit te worden.

dat vraag ik me ook af :? volgens mij is er niet eens contact met ons opgenomen ?

AdiozZz
 
Last edited:
Als ik het goed heb, dan is er 1 testbank (weet nie of die nu van xsh is of niet). Wordt iig een leuke (legale) meeting in Belgie, wij zijn met No Limits-crew iig aanwezig met 4 snelle Zip sp's en een streetmagic.
 
eyz

een vraagje!
is er een keuring? hoelaat is het terein open? wat is het afval race? of iets anders? is er een costum show?
naja laat maar effe wat weten dat er iemand iets weet!
als ik mijn clinder binnen heb ben ik zeker aanwezig!
 
Meeting begint om 14u, er is (denk ik) wel een keuring. Sprintsysteem zou ik niet echt weten, denk gewoon vrij sprinten tegen wie je wilt aangezien er geen startsysteem oid aanwezig zal zijn.

Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik tot nu toe heb gehoord & gelezen.
 
Wat is het nut van een meeting als die pas om 14.00u begint, wil je dan doorgaan tot in de avond ofzo, lijkt me niet dat er superveel mensen komen als het begint om 14.00u en afgelopen is om 16.00 of 17.00u.
 
deRuiter. said:
Wat is het nut van een meeting als die pas om 14.00u begint, wil je dan doorgaan tot in de avond ofzo, lijkt me niet dat er superveel mensen komen als het begint om 14.00u en afgelopen is om 16.00 of 17.00u.

Gelijk heb je, maar ja,... Ik ben dan wel van Zottegem, maar heb nix met de organisatie te zien.
 
No Limits zal normaal 'slechts' met 2 Zip Sp's en een Streetmagic aanwezig zijn.
Misschien met zip's, hangt ervan af of die vanavond nog in elkaar geraakt, mijn zip zal zeker niet aanwezig zijn wegens daarnet kapot gelopen elektrische waterpomp.
 
wij zijn er geweest rond 14u15 en het was euh ... leeg ...

half uurtje gewacht ... leeg :p

nog half uurtje gewacht kwam er nog een scooter toe ... daar dan maar tegen gesprint...

na die sprint ingeladen en in het zwembad gaan jumpen

voor de rest allemaal jongens rond de +- 16jaar :p

het was dus ....:L
 
amai seg wij kwamen daar aan, da was der muisstil 8P geen kat da aant sprinten was. De waren 2 deftige sprintbrommers en wij kwamen er dan aan met 4 scoots. Ff uitgeladen en ons dan maar lekker uitgeleefd. Sprintbaan lag vol zand en stenen en het was er bergaf! 8P Tim rox heeft de costum scoot gewonnen ZONDER zijn kappen :D straks of morgen fotoo's en filmpjes :)
 
Haha lachen eigenlijk. Ik was eerst van plan om te komen maar toen ik op de foto's zag hoe bergaf de sprintbaan ging had al niet zo veel zin meer en d8 wel dat de organisatie een grote flop ging worden omdat er al niet zoveel reacties op kwamen en zo goed als geen reclame erover heb gezien. Ik ben dus zeer blij dat ik niet geweest ben :) Met hun voor +- 400 mensen ruimte kwamen ze dus ruim toe :p

Vind het ergens wel jammer maarja.
 
Back
Top