Meet GC Leden - Utrecht - 27-01-2007

Kick.

Het is bijna zo ver, is de lijst nog steeds actueel? Degene die 100% zeker komen laat nog even een bericht achter.

Ik weet niet wie met de trein komen en wie er nog mee gaan richting de Poema, maar dat feest daar duurt to 7u dus dan is t sowieso al weer mogelijk een trein terug te pakken :).

Zou echt graag willen, zoals al gemeld, echter ben ik verhinderd door iets wat net ff nog iets leuker is :) Misschien dat ik na afloop nog ff kom kijken.

Tzt zal ik wel iemand zijn 06 vragen dat ik kan bellen waar jullie uithangen :)

Ik ben sowieso in Utrecht die dag voor dat feest in de Poema. Dus of er nou maar 4 man komt of whatever. Kan het alsnog gezellig worden.

Maar Pakhuys it is dan?

Aangezien m'n gf net een kamer in Utrecht heeft is de stap om daadwerkelijk even langs te komen ook kleiner. Dus niets definitiefs (!) ivm schoolbeoordelingen etc.

Zijn jullie wel lief voor me?

Die kroeg van westbroek zuigt echt hard, of je moet gothics willen neuken :rolleyes:

De poema is plusminus drugsclub nr 1 dus daar ben ik wel bij

RIGHT. Zeg dan gewoon dat je niet van rock houdt. Ben er gister geweest envind het ene prima cafe, toffe sfeer en best groot. Ik vind de muziek tof en ben toch echt geen gotic.

jij bent een hardcOre rocker, je weet :)...

als et goed is gaan jules en ik nog gewoon, maar een grotere opkomst zou wel wat beter zijn :rolleyes:

Rock is perfect voor in een cafe. Voor andere soorten muziek moet je niet in een cafe gaan zitten. Apres ski ook niet, ga je maar lekker in duitsland/oosterijk doen

Back