Meet GC Leden - Utrecht - 27-01-2007

het spijt me zeer jongens, maar als de opkomst zeer gering is blijf ik zoals gezegd beter thuis, aangezien me centen aardig snel er doorheen vliegen...

Dan pas ik liever een keer en kom ik de volgende keer als de opkomst groter is...

- Hans + 1 (maatje van me die mee gaat naar de Poema naderhand)
- Laurens
- Raceroxie
- Lycorda
- Jules
- Maykel

Onder voorbehoud:
- Slome
- dieselmaniac
- BojT
- Stephan@Spy

Ah, begint t afhaken nu al.

Zal het lijstje eens even bijwerken.

erh..ja..kheb dus een ernstig probleem aan mn longen waardoor ik de komende maand geen kant op kan ( en ook voor @ ziekenhuis heb gelegen )

Dus ben bang dat ik de 27e nog niet fit genoeg ben om op stap te gaan :/

het spijt me zeer jongens, maar als de opkomst zeer gering is blijf ik zoals gezegd beter thuis, aangezien me centen aardig snel er doorheen vliegen...

Dan pas ik liever een keer en kom ik de volgende keer als de opkomst groter is...

ik had dezelfde gedachte :X
wou t eigenlijk nog ff wachten of de opkomst nog zou veranderen :D

Of je nou komt of niet, daar lig ik niet wakker van hoor :D. Zoals ik al eerder aan gaf, ik ben er sowieso voor het feest in De Poema :P

Jullie zijn een stel zeikerd, als iedereen afhaakt dan klopt het wel dat er een kleine opkomst is, als je 15 man bij elkaar hebt dan is het al een gekkehuis vind ik, ik neem zowieso ongetwijveld 5 man of meer mee! :)

Nou moet ik zelfs jullie teleurstellen :X

Gister aangehouden, reed 60 in een 30km zone. Dus ik kan m'n geld nu wel ergens anders voor gebruiken :X

Back