Hans Officieel volwassen? 7 December 2006 #23 Ff omhoog trappen. In t vorige topic leek mij wel meer interesse :+. We zullen zien wat de opkomst is.
Ff omhoog trappen. In t vorige topic leek mij wel meer interesse :+. We zullen zien wat de opkomst is.
SSR Lycorda .GC only. 7 December 2006 #24 Ja ik zie het nu pas lijkt me super vet, I'm there:W :winner:
Haagze sf2 F0rum psycholoog 7 December 2006 #25 zal ik dan ook maar zeggen ( OV ) dat ik kom me homies komen ook :love:
Plantje Retired :P 7 December 2006 #27 jules en ik komen ook ! mooi ff gek doen met ze allen in Utrecht :winner:
Hans Officieel volwassen? 9 December 2006 #30 In Noorwegen is t natuurlijk ook heel leuk stappen had ik ergens gelezen :+
Laurens. Do the Dahmer! 9 December 2006 #31 Vast niet als je daar voor nederlands grootste coniferenclub zit.
Laurens. Do the Dahmer! 19 December 2006 #32 Schop, ik wil er niet alleen met Hans zijn (tenzij hij zn carnaval pak aan doet)
Stephan. Senior User 19 December 2006 #34 Ik kom denk ik toch niet. Ken eigenlijk maar 1 forummer in real :X Ik ga er ook niet alleen heen, toedels.
Ik kom denk ik toch niet. Ken eigenlijk maar 1 forummer in real :X Ik ga er ook niet alleen heen, toedels.
Hans Officieel volwassen? 19 December 2006 #37 Ik pas het niet eens meer, dus helaas Je komt maar gewoon Dennis, je krijgt nog een pint van me voor die keren dat je zo heerlijk geirriteerd kon reageren :*
Ik pas het niet eens meer, dus helaas Je komt maar gewoon Dennis, je krijgt nog een pint van me voor die keren dat je zo heerlijk geirriteerd kon reageren :*
Jules Banned 19 December 2006 #38 huhhh wtf? ik dacht altijd dat hans sowieso z'n pak aan ging doen :| mja nu weet k niet meer zeker of ik kom x|
huhhh wtf? ik dacht altijd dat hans sowieso z'n pak aan ging doen :| mja nu weet k niet meer zeker of ik kom x|