This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meet en greet bodegraven 13 april(zondag)

Aerox-Evo70

No Title
meet en greet bodegraven, deze gaat ook over NOS

ok mensen,

het is weer zover, zondag 13 april om 14:00 is er weer een meet en greet in bodegraven. Wij verwachten minstens net zoveel scoots als vorige keer(+/- 60), en natuurlijk kan er ook weer gesprint worden.
Zolang we het netjes houden en geen overlast bezorgen, hebben we geen problemen met de politie en houden we dat zo.

als jullie het nou niet kunnen vinden, moet je professionele hulp zoeken

we zien jullie daar - de bodegraven clan !

Last edited:
Misschien vliegt Ede ook wel ff langs, ben alleen wel een beetje bang voor die bodegraven clan

Sow he eindelijk weer in bodegraven, dan moet ik teminste nie zo ver rijden.
Maar evo70 kom j nog? gewoon trappers op j krukas bouwen. KIMA tuning kan toch alles.

hahahaha.....zekah doen mark! ik kom natuurlijk ook he. 20 meter rijden voor mij. laten we hopen dat het weer net zo bruut of bruter word.groetjuhsss

beter weer een meeting op de thuisbasis
ik hoop dat ik mijn 24 vlak carb optijd binnen heb
en het word zeker wel veel gekker

het ziet er naar uit dat ik met scoot kom zonder kappen uiteraard, daar wordt nog hard aan gewerkt, heb ff me gare evo er weer op gegooid, en nou hopen dat er nog mensen komen die vlammen

Ik ben ook van de partij ik hoop dat gasten met dikke 70cc met niet kwaadaardig gaan aankijken.. kom ik met me 50cc.. maar ja blaast wel 105 auf den teller. greetz see you..........

nou mense zeker komuh hoor het wordt weer zoals vanouds gezellig
alleen ga niet weg voor de politie net as vorig jaar scheiters!!!

Originally posted by Hilly
moet jij ff zeggen met je 50 cc ja

Ik bodegraven moet je echt niet bang zijn voor de politie ook niet met een zeventig. Ze doen zeker relext altijd tegen ons en wij terug. Dus gezeik zullen we niet krijgen tenzij meneer de motorjood ff langs komt. Maar kleine kans dus....

ja idd. politie komt er meestal ffies bij staan en ze doen niks. vorige meeting hadden ze ons gevraagt wel even de zooi op te ruimen als we weg gingen omdat sommige mensen mac. voer hadden gehaald en het op de grond hadden gegooid. als het goed schoon was mochten we vaker een meeting houden zonder problemen te krijgen met de politie. dat werd uiteraard ffies na afloop gecheckt en aangezien we op dat moment nog netjes aant vegen waren mochten we t vaker doen. En last van moter wouten die je alleen maar willen naaien omdat je een scoot onder je reet heb zie je zelde of nooit in bodegraven.dus als je rustig doet heb je nergens last van.

sportvoer voor A-Bizar

Originally posted by 2000 sr rlx
Ik ben ook van de partij ik hoop dat gasten met dikke 70cc met niet kwaadaardig gaan aankijken.. kom ik met me 50cc.. maar ja blaast wel 105 auf den teller. greetz see you..........

jij rijd 105 op apriliateller is hooguit 90 op auto en dan doe je er nog 3 min over om op top te komen.
ik denk nie dat mensen met een 70 jou kwaadaardig gaan aan kijken hoogstens uitlachen.