Matthijs5664
Member
Hi Allen,
ik ben inmiddels heel wat maanden verder met mijn Stalker, nu ben ik op het punt beland dat ik er nog meer vermogen uit wil persen (of snelheid). Alleen vraag ik me af waar nog vermogen of meer optreksnelheid te behalen valt zonder naar een snellere cilinder te stappen. De huidige topsnelheid is 92 gps, 110 teller en dat is qua top snel zat. Hoger kan wel maar optrek is waar het mij voornamelijk om gaat.
Ik heb het volgende al aan de Stalker gedaan qua opvoeren:
Stage 6 Racing cilinder AC (Squish 0,6mm)
Polini racing krukas
Polini Hi speed vario
Polini speedclutch 3g evolution
HPI 068 binnenrotor ontsteking (zonder lichtspoel o.i.d.) 2mm voorontsteking
Dellorto 21mm phbg
Malossi VL 13 membraan
Motoforce spruitstuk met zelf gemaakt versterking (alu plaat is troep van die set)
Yasuni Carrera 16
Bovenstaande is allemaal nieuw gekocht op de carburateur na.
Standaard vertanding, wat 13/46 zou moeten zijn als ik het goed heb gezien op easyparts.
afstelling:
rollen 4,7 gram (uit mn hoofd)
Drukveer Malossi Blauw
Trekveren Malossi Zwart
sproeier 86/88 (ook uit mn hoofd)
gasnaald op 1 na rijkste (3/4)
Wat zouden jullie in mijn geval doen om meer optrek/vermogen te behalen zonder b.v topsnelheid te verliezen of cilinder te wisselen?
ik ben inmiddels heel wat maanden verder met mijn Stalker, nu ben ik op het punt beland dat ik er nog meer vermogen uit wil persen (of snelheid). Alleen vraag ik me af waar nog vermogen of meer optreksnelheid te behalen valt zonder naar een snellere cilinder te stappen. De huidige topsnelheid is 92 gps, 110 teller en dat is qua top snel zat. Hoger kan wel maar optrek is waar het mij voornamelijk om gaat.
Ik heb het volgende al aan de Stalker gedaan qua opvoeren:
Stage 6 Racing cilinder AC (Squish 0,6mm)
Polini racing krukas
Polini Hi speed vario
Polini speedclutch 3g evolution
HPI 068 binnenrotor ontsteking (zonder lichtspoel o.i.d.) 2mm voorontsteking
Dellorto 21mm phbg
Malossi VL 13 membraan
Motoforce spruitstuk met zelf gemaakt versterking (alu plaat is troep van die set)
Yasuni Carrera 16
Bovenstaande is allemaal nieuw gekocht op de carburateur na.
Standaard vertanding, wat 13/46 zou moeten zijn als ik het goed heb gezien op easyparts.
afstelling:
rollen 4,7 gram (uit mn hoofd)
Drukveer Malossi Blauw
Trekveren Malossi Zwart
sproeier 86/88 (ook uit mn hoofd)
gasnaald op 1 na rijkste (3/4)
Wat zouden jullie in mijn geval doen om meer optrek/vermogen te behalen zonder b.v topsnelheid te verliezen of cilinder te wisselen?