Matige Kut tpg post

William VR6

Scooterbase Mod
iedereen hier verkoopt wel eens wat, en dan weet je dat de prijs voor verzenden 5.25 euro is, voor pakket zegel tot 5 kilo.

maar nu hebben ze ALWEER verhoogt (met de euro is het ook omhoog gegaan) naar 6.25 euro, is toch weer een 1 euro erbij (2.20 gulden), dit is echt matig.

voor de verkoper maakt het niet uit, maar voor de koper wel, als je iets koop zoals een vario (ik heb van fokke, zijn speedcontrol gekocht) 20 euro, komt er 6.25 bij, dit is bijna 1/3 van het bedrag, maar ja je moet het gewoon betalen aan die kut tpg, want zelf brengen is meestal duurder. :|

maar ja wat kan je eraan doen.

dit wou ik gewoon even melden :rolleyes:

Advertisement - register to remove this

Ja het inderdaad vervelend, overal merk je dat het eigenlijk niet zo goed gaat met de economie. MAar dingen zijn sowieso duurder geworden door de Euro, ik verstuur zelf veel pakketjes > dit jaar in het begin 4,88 > later 5,25 en nu dus weer 6,25 :(

Greetzz DAW

Hmm, ik moest ook iets van dik €5 betalen voor pakketje vorige week [owkee, het werd uiteindelijk €7 omdat het aangetekend was, maar owkee :)]

Originally posted by mendophir
heh...mr pOlini evo had me Bidalot opgestuurd...was toch ook maar 5.25?

Ps je overschrijvingsformuliertje is op de bus :)

ja ik had woensdag op de bus gedaan voor nog 5.25, ouwe prijs ok, maar het probleem extra is dat hij het pas zaterdag binnen had, dus ze worden duurder en ze doen er (deze keer?) langer over.

en die 4.88 heb ik ook nog betaald ja, moet echt niet gekker worden met die mensen.

Originally posted by Mr Polini Evo
dit is echt matig.

(ik heb van fokke, zijn speedcontrol gekocht)
maar ja wat kan je eraan doen.

dit wou ik gewoon even melden :rolleyes:

<knip> <knip> <knip>

Inderdaad matig voor je dat je een speedcontrol hebt gekocht :rolleyes:

Re: Re: Matige Kut tpg post

Originally posted by Beta_Ark_Tuned

Inderdaad matig voor je dat je een speedcontrol hebt gekocht :rolleyes:

vario is tijdelijk, mhr vario is aardig weg, en evo vario is aardig duur, dus ff die vario om ff mee te rijden.

Re: Re: Re: Matige Kut tpg post

Originally posted by Mr Polini Evo

vario is tijdelijk, mhr vario is aardig weg, en evo vario is aardig duur, dus ff die vario om ff mee te rijden.

jajaaaaaaaaa :P Geen excuus!

Maaruh tjah als ik TPG was zou ik ook gaan verhogen, als je ziet hoe slecht het gaat...

{! tja vroeger was het beter 8P
pippi.gif

Originally posted by Sjoerdyo
Kun je trouwens iemand anders je pakketje van het kantoor af laten halen? Hoe moetj e diegene volmachtigen dan ofzo?

Ach, ze doen meestal niet moeilijk over personen met dezelfde achternaam...

Back