Kut!!! ik kan niet alle filmsoorten kijken

Originally posted by frank
En ook kun je ondertitels van films in je mediaplayer afspelen..
hoef je alleen effe ondertitel van www.ondertitels.nl te downen ...zorgen dat ie in zelfde mapje staat als de film zelf en dezelfde naam heeft...en hij dut het :)

suc 6
9||6 9||6 9||6 9||6 Hier ben ik dus echt heel blij mee, ik wist helemaal niet dat er zoiets was. Ik heb hier nog een stuk of 30 divx films liggen die ik nog niet heb gezien omdat ik geen zin had zonder ondertiteling te kijken. :W
 
Je moet als je een conflict krijgt tussen nimo en xvid met betrekking tot een groen scherm..

Eerst de Xvid codec installeren, daarna de nimo pack en bij de directshowfilters moet je ffdshow uitvinken.. die zorgt voor groen beeld!
Dan kun je vrijwel alles afspelen!!

ps: Natuurlijk wel eerst allebei uninstallen als je dit gaat proberen!
 
En ik heb zoiets ook een keer gehad...

Divx gedownload... deed ie het nog niet.

Wat wel een lekker proggie is, en wat het bij mij heerlijk doet, en wat ik via het forum heb gekregen, is PowerDVD. Erg handig...
 
Er zijn ook verschillende proggies die kijken welke codec je nodig bent en die dan uit de database van een server trekken en die dan auto installen :)
 
ik heb nu een player, die heet gdivx, die speelt bij mij meteen alle films, en die ondertiteling doet ie ook perfect, perfecte timing, en gewoon zoals je het op tv ziet ook.. echt vet is dat man.... en dan lekker @ tv kijken met een resolutie van 720x480 ofzow.. echt wel mooi.. :p
 
instaleer progjes.
download film
download ondertitel
zorg dat ze beide de zelfde naam hebben( bv. film.avi en film.scr )
zorg dat ze beide in zelfde mapje staan (bv c:\films )
en speel ze af met win media player


zoooo simpel
 
0j, ik trek deze ff uit het slijk... Goede thread denks..

Ik heb nu dus dat probleem met het groene beeld, ffdshow gedraaid maar die geeft constant fouten... help me :p

Het beeld is zeer wazig en groen :p
 
Back
Top