Manton Tuned VS Manston Replica tuned.

Das ook onzin ronnie_nrg, bij 'MAX' zit geen standaard waarde verbonden..

Elke tuner heeft zo zijn aanpassingen en de één gaat er verder in dan de ander..
En elke setup en afstelling is ook weer anders...

Maargoed, Boyd scoorde 19.9pk met zijn NG toch? , heb ik een standaard manston nog niet zien doen.Hoorde ook dat Koopmans 18.XX uit een standaard Stage 6 haalde..
 
Bas@ICE said:
Das ook onzin ronnie_nrg, bij 'MAX' zit geen standaard waarde verbonden..

Elke tuner heeft zo zijn aanpassingen en de één gaat er verder in dan de ander..
En elke setup en afstelling is ook weer anders...

Maargoed, Boyd scoorde 19.9pk met zijn NG toch? , heb ik een standaard manston nog niet zien doen.Hoorde ook dat Koopmans 18.XX uit een standaard Stage 6 haalde..


Die NG van Boyd was ook niet standaard dacht ik.

PS:Ik weet niet of je dat bedoelde.
 
Bas@ICE said:
Das ook onzin ronnie_nrg, bij 'MAX' zit geen standaard waarde verbonden..

Elke tuner heeft zo zijn aanpassingen en de één gaat er verder in dan de ander..
En elke setup en afstelling is ook weer anders...

Maargoed, Boyd scoorde 19.9pk met zijn NG toch? , heb ik een standaard manston nog niet zien doen.Hoorde ook dat Koopmans 18.XX uit een standaard Stage 6 haalde..
Boyd ze ding was idd niet standaard. Leverde rond de 19,5pk omgerekend. De stage 6 compleet std. met stage 6 uitlaat zat omgerekend op zo'n 16pk voor wat ik me herinner. Dus geen 18 jammergenoeg, met een ander pijpje en wat tuning enzo moet dat zeker wel te doen zijn :)
 
Bas@ICE said:
Ow , Joor had het over 18pk op die zip voor die 24u race.:P
Ik weet niet of de cilinder nog std. is gebleven :p En maybe had Joor het over de koopmansbank? Dat hij in de 1ste runs al 18 leverde oid, anders weet ik het ook niet. Dan mag Joor het bevestigen :)
 
Back
Top