This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Manta's Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
JusSeb said:
Is de speed nouw nieuw ? of gebruikt ?

Hij is gebruikt, maar echt amper, paar testrondjes oud, dat was ook duidelijk te zien aan de zuiger enz.

Ik heb gisteren trouwens samen met Dragsterlover het blokje helemaal uit elkaar gehaald en die is klaar om aangepast te worden voor de speed, ook dan gaat de speed getuned worden en haal ik mijn nieuwe carb op

zekers vet ding , en lekker dat wit houden ! echt heel mooi , hoop volgend seizoen een sprintje met je te trekken.!

succes Barry

Manta,
nog steeds die ouden mvt onsteking van mijn?
of inmiddels al een malossi oid?
staat niet in het lijstje namelijk :+

Dank u voor de reacties

@Marcel, daar is over nagedacht, moet nog ff in overleg met de tuner wat er nou precies gaat gebeuren

@Rico.., Nog steeds de MVT, bevalt opzich prima , ik heb em ff in het lijstje gezet

Nieuw carbje opgehaald
Mikuni 27TMX

[ir]http://www.staj.nl/manta/carbje.JPG[/ir]

Blokje ligt tevens ook bij de tuner, is ws. binnen 2weekjes weer terug, dan maak ik ff pics samen met mijn nieuwe subframe -:-

ik post dit even voor me maat Manta omdat het bij hem niet wil 8)
Dus bijdeze :

Kreeg via tuner te horen dat MVT niet echt ideaal is voor de 150m sprint.
Wel lekkere gasreactie door lichte rotor, maar die is eigenlijk helemaal niet nodig
op een sprint, tenminste niet in zo'n erge mate als bij een MVT.

Daarom maar een nieuwe HPI geshopt en spruitstukje
Mijn blok is hiermee eigenlijk helemaal klaar, dus over een paar weken zal ik weer een
lekker lopend blok hebben 8).

Daarnaast heb ik voor de ST tuned mensen nog wat stickertjes gefixed (thx to inne!)

Last edited:
bovenaan de pagina staat een van de laatste motorische updates, heb nu alles bij elkaar en bijna klaar om te starten

Ben benieuwd wat je er uit haalt! Geen S.T. uitlaat?

Gaat wel goedkomen met dit blokje denks:love:

Last edited:
Status
Not open for further replies.