Manston revolution

Status
Not open for further replies.
Ik wil die poortmap zien van die manston revolution:D
lach me krom als je met dat ding straks untuned al 23pk haalt 8P
ps. denk dat mol dan heel snel 1 gaat bestellen:p
 
De hebo wand is idd nog nieteens zo slecht, mits die intact blijft.

Een kleine veeg in een wand kan er al voor zorgen dat die met een kleine warmloper helemaal eruit knalt.

"een ketting knapt ook altijd op de zwakste schakel", nou bij hebo is dat de hechting, en de dikte v/d wand.

ps, speedpunk was het nodig om me foto te posten
 
Een wand hoort in tact te blijven. Zoals bij hebo het geval is is het dus wel slecht. Het hechtingproces van de wand en cilinder hebben ze niet op orde. Het is trouwens niet bij iedere cilinder het geval. Lijkt erop dat een bepaalde productie band, of serie de "mislukkelingen" produceert.
 
zijn ze al eigenlijk op de hoogte dat dit de rede is wrom mensen zo weinig die manston kopen. ik vind het een zeer vet cill, maar als ik deze foto's en verhalen hoor dan wil ik al minder een hebo aaanschaffen. dus lijkt me een goed idee om ff tegen die gasten van hebo te zeggen dat ze hun wanden/hechting procedure wat beter op orde moeten hebben
 
Originally posted by JP-Tuning
dus lijkt me een goed idee om ff tegen die gasten van hebo te zeggen dat ze hun wanden/hechting procedure wat beter op orde moeten hebben

Plus dat ze de kop meteen uitdraaien voor de nederlandse markt ;)
 
Originally posted by BurN

ps, speedpunk was het nodig om me foto te posten [/B]

:) Wilde ff de mensen laten zien wat er kan gebeuren met een hebo cil, waar ik van andere cils nog nooit heb gehoord dat het is gebeurd, en dit was een mooi voorbeeld daarvan :)
Sorry dude :)
 
Originally posted by superdude
Ik wil die poortmap zien van die manston revolution:D
lach me krom als je met dat ding straks untuned al 23pk haalt 8P
ps. denk dat mol dan heel snel 1 gaat bestellen:p
Neuh, ten 1ste lul je bullshit. Ten 2e heb ik al een snelle cilinder. Nu nog een slome cilinder snel maken :) Das veel leuker.
 
Ik had ScooterMania gemaild over de Manston Revolution, en dit is wat ik terug kreeg :)
Praktisch hetzelfde als dat Zipaman kreeg (maar dan een heel klein beetje uitgebreider) :rolleyes:

Hoi,


Wat info rond de Manston Revolution,

Is een project tussen VRC en Hebo om deze cilinder op de markt te brengen.
Hier wat info die we al geven,

1) +- juli/augustus is het streef doel.
2) Boring blijft het zelfde, kop zal aangepast worden, ivm zuiger testen
zijn bezig, timing zal(is) grondig veranderd.
3) Hebben wel enkele test cilinders liggen, maar fotos geven we voorloppig
nog niet omdat de juiste keuze nog moet gebeuren. Dit om geen problemen te
hebben als deze afwijken van definitieve mal.
4) Wand is in orde, hechting en ook de koeling van cilinder zal aangepast
worden, probleem van vorige Manstons bij Minarelli types.
5) Tussen 350 en 390, zal ie waarschijnlijk kosten. +-

Als ik terug kom binnen 2 weken van Spanje, hou ik julie op de hoogte.
Mvg,

ScooterMania
 
Originally posted by Mol
Neuh, ten 1ste lul je bullshit. Ten 2e heb ik al een snelle cilinder. Nu nog een slome cilinder snel maken :) Das veel leuker.

Hij zegt toch ook ALS, mja je kan mij niet wijsmaken dat je niet een nog snellere cil snel wil maken ;)
 
Ik hoop dat we z.s.m nieuws over dit cilinder te horen krijgen,
i.i.g zodra de pretpakket uit is dan haal ik em gelijk :D, of hij moet een hele rare timing hebben etc.
 
nog een pic gevonden van de nieuwe hebo uitlaat:

heboracing.jpg
 
Ik vind de pijp ook niet alles... Vind de Hebo racing 2 ook niet echt super mooi.
De prestaties en de prijs doen m mooier lijken. Als ie niet presteerde en 110 euro was zou helemaal niemand m meer mooi vinden denk....

Ben benieuwd naar de prestaties en de looks van de nieuwe cil. Een vaag gevoel overtuigt mij ervan dat ie niet voorbij de speed en evo komt.

We zullen zien :)
 
Ben laats in bevere geweest bij scootermania toen zei hij dat dit de speed-killer zou worden. Ook zei hij dat hij mallen had liggen van de nieuwe cilinder. IK vroeg of ik ze mocht zien maar dat ging niet door. Zal dit weekend eens bij scootermania langs gaan en wat info vragen en kijken of ik een pic kan maken van de nieuwe cilinder als hij hem wil laten zien.
 
Originally posted by Razma
de verhalen klinken altijd goed ja

nog steeds geen pic gezien van het ding, dus het blijven nog steeds verhaaltjes idd.

Alhoewel dat met die Manston50 ook klopte achteraf:)

Maar, als ze alleen bij scootermania te koop zijn zou ik er maar 100x over nadenken voor je hem daar koopt, voor je het weet ben je weer zoveel centjes lichter...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top