Manston revolution

Status
Not open for further replies.
ik heb thuis ook nog een in elkaar gelopen hebo, met precies hetzelfde als hierboven op de foto, ik verbaasde me er al over maar het gebeurt dus vaker, het is idd de hechting van de wand, er zijn hele brokken uitgevallen 8P
 
uitlaat

Er komt ook een nieuwe Racing Replica uitlaat uit met best korte rode demper. Ziet er wel goed uit. Het is wel echt afwachten hoe de nieuwe manston zal presteren en kwaliteit. BTW nu ik toch bezig ben, er komt ook een selettra ontsteking met digitale eprom! Ben zeer beniewd naar de nieuwe onderdelen. MZZL
 
Ik heb tot nu toe nog geen probleemen met min hebo zylinder gehad ! Maar die is ook MAX +-500km maar geloopen n nu dan de niuewe he
 
Originally posted by Paultjedb
En liefst ook nog eentje die beetje betaalbaar is.

Die komt er ook :D Een racing 2 maar dan wat goedkoper doordat ie veel minder lasnaden heeft. Fotos zagen er heel veel belovend uit :)
 
Originally posted by Armon
Ik wil wel, maar mag het nog niet van HEBO importeur :(

Dus de foto's zijn der al wel en jij hebt ze wel gezien maar je mag ze niet posten ?? :S
ik ga met razma mee
Erg als we beide ff hard lachen ?........
 
tub_escapament_nou0.jpg


Hebo Racing replica voor 250 euro. Ik weet niet of dat de gene is die jullie bedoelen.

Deze stond op de scootermania website (wat een echt een kutsite is btw).
 
Die ziet er nog nie eens zo slecht uit :)
zo wel graag een betere kwaliteit foto zien om echt goed
te kunnen beoordelen......
 
Originally posted by Speed Punk
Dus de foto's zijn der al wel en jij hebt ze wel gezien maar je mag ze niet posten ?? :S
ik ga met razma mee
Erg als we beide ff hard lachen ?........
wat jullie willen...
 
Originally posted by SRurbanKID
Haal die hebo minarelli vario wat mij betreft maar weg, want dat vind ik echt een tyfusding, die gradenplaat is veel te zwaar, waardoor je er 0,1 gram rollen in moet doen ofzo, en er is niet lichter dan 3.5 te krijgen bij de meeste dealers. Als ze al de 12*17 maat hebben.

Edit: hiermee bedoel ik niet dat het hele lijstje crap is, alleen die vario vind ik gaar :)

verkocht je 'm daarom?
 
Ziet er erg leuk uit :):)
ik zat er al op te w8en tot selletra met iets anders kwam
dan die vaste curve(jaja ontstekingstijdstip :p)
ben erg benieuwd naar de prijs van dit setje.....
 
Originally posted by SRurbanKID
Haal die hebo minarelli vario wat mij betreft maar weg, want dat vind ik echt een tyfusding, die gradenplaat is veel te zwaar, waardoor je er 0,1 gram rollen in moet doen ofzo, en er is niet lichter dan 3.5 te krijgen bij de meeste dealers. Als ze al de 12*17 maat hebben.

Edit: hiermee bedoel ik niet dat het hele lijstje crap is, alleen die vario vind ik gaar

Om hier nog ff op terug te komen.. wat heeft de gradenplaat met je rollengewicht te maken? Die gradenplaat blijft lekker op z'n plek zitten, je vario is het gedeelte dat schuift....dus ik vat ff niet hoe het gewicht van de gradenplaat invloed kan hebben op je rollengewicht?
 
heb zelf ook de hebo vario en heb dr geen problemen mee....
enige jammere is dat je zo absurd lichte rolletjes gebruikt...en dat je die rolletjes bijna nergens kan krijgen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top