Manston DNA

Status
Not open for further replies.
Ok, volgende onderdelen zijn besteld/gekocht/onderweg:P:

- HPI Binnenrotor
- Zip radje
- Hebo oversized v-snaar

Dat wordt genieten :D

mja, ik dacht datk dat gelezen had ergens, weet verder niet zeker hoor:) Maar ik kon iig kiezen uit 1tje voor std vario's en 1tje voor hebo vario's, dus maar die voor hebo vario's genomen he:)

Maar bedankt voor het compliment!

Updeetje:

Gaat slecht :( Van de 4 onderdelen zijn is alleen het Zip radje binnen. Powerfilter is er nog steeds niet (!!!), v-snaar staat nog in bestelling bij easyparts, en de rotor is vorige week dinsdag op de post gegaan maar is er nog niet...(begin het een beetje te wantrouwen). Zolang ik deze onderdelen niet heb ga ik ook nog niet beginnen met alles goed op te bouwen + af te stellen, dus dit is zeer klote :'(

Ja idd, was van plan om alles deze vakantie een btje klaar te hebben, af te stellen + filmpjes te schieten. Maar dat zal dus nog wel een tijdje gaan duren, altijd dat gekut :(

mja, de enige waarvan ik zou kunnen lenen is van een vriend die ook een DNA heeft, maar die is in beslag genomen:|

pff, gelukkig toch nog iets positiefs deze week:

De binnenrotor is terecht. De persoon van wie ik hem had gekocht ging naar het postkantoor om te chekken hoezo het zolang duurde, kreegtie em retour wegens 'niet volledig ingevulde info' :? naja, het zal allemaal wel, morgen wordt ie opnieuw opgestuurd en dan heb ik hem hopelijk vrijdag binnen...

How fast do you DNA run at the speedo? It is a nice kick as setup you have there. I wiss that I could aford to have such a loverly setup. But there is some problmes.

Hebo Manston is not made to Honda motors:(

dude, hoop dat je DNA binnekort gaat lopen :) kunnen we tegen elkaar flammen bij de meeting in het gooi ;)

je moet me toch ff dat verhaal vertellen van die DNA die in beslag is genomen :(

mzzls

is goed Erik:)

Ik heb de binnenrotor binnen...maar ik baal echt. De jongen vertelde mij dat hij max 50km oud was en in zgan staat was. Nu krijg ik hem binnen: 2 draden van rotor naar cdi/bobine zijn door, 1 gat van de grondplaat waar een schroef doormoet is bijna helemaal door en de rotor zelf zeg maar is ook flink beschadigd. Ik heb me geld al terug geeist van die jongen in een mailtje maar hij heb nog niks teruggemaild :(:(:( Is dat ding eindelijk binnen, is het nog niet goed!!

Ondertussen ook KOSO teller besteld en binnen. Blok wordt volgende week opgebouwd.

Status
Not open for further replies.
Back