Manston DNA

Status
Not open for further replies.
Vandaag vario en uitlaat binnengekomen! :D:D:D Hier ff wat pics:

Hebo Racing 2:
hebor2-1.jpg

hebor2-2.jpg


Hebo vario:
vario1.jpg

vario2.jpg


Helaas zijn ze van veraf, maar dat moet ff, want is goedkope digicam, als ik ze dichtbij neem zijn ze niet scherp:D En let btw niet op me kleren, zijn me sleutelkleren in de zomer;)
 
Originally posted by Black-DNA
Vandaag vario en uitlaat binnengekomen! :D:D:D Hier ff wat pics:

vario2.jpg


/let btw niet op me kleren, zijn me sleutelkleren in de zomer;)

lol das een vette vario ;)

en leuk shirt 8P
 
ej dude

zozo word zeker vette dna man;) vette setup lolz

lijkt weer maar eens veel op de mijne maar waarom pak je HPI?

als je wil kan ik weleens wat foto's van mijn dna door geven dan weet je hoe mij dna eruit zag:)

groeten tim
 
Pakkingsetjes voor m'n Manston zijn ook binnen dus morgen blok weer opbouwen! :D

Helaas wel 1 tegenslag: die Hebo powerfilter konden ze niet meer leveren, hadden gekloot met die leverancier ofzo...Maarja, nu gaan ze ff kijken of hij nog leverbaar is via een andere leverancier, hopen dat het lukt! :)
 
I know, but I want to make a total Hebo DNA :) So that's why I chose the Hebo vario.


Godverdomme, denk je ff je blok op te bouwen gooit die k*nkerdealer weer roet in het eten :|

Tapeinden in me blok ging ik ff vervangen maar die wilden er niet dus ik denk: vraag ff aan dealer, klein klusje voor hun. Dus ik 2 uur later bellen, zegt ie: ja, ik heb er per ongeluk 1 gebroken in het blok, dus die moet ik nu uitboren en opnieuw tappen :|:( Godverdomme, ik breng me blok er 1 KEER heen en wordt gelijk weer gesloopt daar! En ik mag uiteraard weer zelf voor de kosten opdraaien, k*nkerbende!
 
Ja, ik doe echt alles zelf, maar ik kreeg de tapeinden er gewoon echt niet uit :( Dus laatste oplossing was de dealer, maarja... stelletje prutsers daar:|
 
Originally posted by Black-DNA
ik breng me blok er 1 KEER heen en wordt gelijk weer gesloopt daar! En ik mag uiteraard weer zelf voor de kosten opdraaien, k*nkerbende!

moet je niet doen.... net zoiets als je een auto naar de garage brengt en ze rijden er een deuk in... dan hoef je die toch ook niet zelf te vergoeden, kom nou .. raarder moet het ook niet in de wereld :| .

verder erg vette DNA, vooral uitlaat is mooi gekleurt ;)

ciao arjan
 
Originally posted by aralfa
moet je niet doen.... net zoiets als je een auto naar de garage brengt en ze rijden er een deuk in... dan hoef je die toch ook niet zelf te vergoeden, kom nou .. raarder moet het ook niet in de wereld :| .

verder erg vette DNA, vooral uitlaat is mooi gekleurt ;)

ciao arjan

Daar heb je wel gelijk in ja, ik ga ze ook ff duidelijk maken dat ik niet van plan ben de extra kosten te dokken :|

Ik bedacht net dat ik weer moest bellen voor die powerfilter of die leverancier ze nog kon leveren, helaas vergeten:rolleyes: komt morgen dan wel:)
 
zo, vandaag blok opgebouwd!:D pijp pastte eerst niet omdat het frame in de weg zat:| ff 10 min keihard veilen en hij pastte gelukkig:D! toen starten, ff warmdraaien, toen ik ff wou rijden, opeens een geluid alsof alles vastliep:eek: kickstart vast, ik denk kut: vastnaaier:(
carterdeksel eraf, zie ik opeens dat me hele koelvin van de vario in 10 stukken ligt!!!:eek: maarja, alles draait gelukkig:) maandag of dinsdag ff nieuwe koelvin kopen en dan weer ff testen:) eerdaags ook ff pics+filmpjes:W
 
Jouwe ziet er ook vet uit hoor :) je hebt al wel veel meegemaakt met je DNA, een hinderlijke dealer en dan weer dat en dan weer dit :P

maar hoe zit het met uiterlijk, nog wilde plannen mee?

en prepare maar alvast to sport :P mzzls
 
Jammer dat je een Hebo-vario neemt, man :) Monteer gewoon je standaard vario, i.c.m. een Speed Drive ofzo [zeg gewoon tegen niemand dat er een Polini-onderdeel in zit :rolleyes:]...

Verder leuks spul :)
 
mja, ff tijdje rustig aan gedaan :) paar kleine probleempjes die zijn opgelost :)

@ Erik: voor uiterlijk heb ik nog niet echt plannen ofzo, alleen velgen rood laten coaten.

@ RobvdZande: kmoet nog ff wachten op powerfilter (nog steeds:() en op een rotor, dan worden er zsm filmpjes gemaakt!

@ Bart: ik weet dat die Hebo vario niet 1 van de beste is die er is:P maar vind gewoon leuk om alles Hebo te hebben:) wordt naderhand wel vervangen door een mhr2000 vario:)
 
Zodra je een Hebo vario gebruikt bij een beetje toerenbeukende setup ben je gedoemd om met 3 rollen te rijden om zo tot het juiste gewicht te komen :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top