Malossi MHR Delta Clutch

dj1105

Well-Known Member
beste sf'ers!*D

Allereerst even mijn setup:

50cc std
Yasuni R Black Edition
17,5 mm Dellortho
sproeier nu 82 maar er moet 86 in
Malossi Multivar
Malossi powerbelt
4,7 grams rolletjes
Malossi Gele drukveer
Trekveertjes heeft dealer samen met gele drukveer bepaald

Ga ik veel merken van een Malossi Delta Clutch?
En kan ik dan mijn gele drukveer behouden en trekveertjes? Er zitten in de delta clutch nog zwarte trekveertjes.
 
Advertisement - register to remove this

misschien dat je er wat van merkt als je koppeling helemaal op is...
ik weet niet hoe je koppeling er atm uit ziet, maarja kan geen kwaad om er eentje te kopen misschien dat je er wat trek kracht oid mee wint.
een echte prestatie verschil zal het wss niet worden.

Mvg,
 
alleen als je standaaard koppeling niet genoeg toeren kan draaien , meestal is dat wel af te stellen , zeker wel met zo'n simpele setup.

maar dan nog is een Delta clutch vrij duur voor zo'n setup , uberhaupt is ie vrij prijzig..

een koppeling doet niks meer dan wel of niet aangrijpen , de sterkte van de veren bepalen hoe lang het duurt voordat de segmenten naar buiten gaan , ofwel hoe lang de koppeling slipt. Sterkere veren zullen langer slippen , slappe veren minder lang en dus vrij vroeg aanpakken. je moet een balans zien te vinden , het ideale geval is wanneer de scooter het toerental draait waaarop deze het meeste vermogen en koppel afgeeft , en dat kan met een standaard koppeling ook goed gaan.

Soms wil het niet zo mooi met een standaard koppeling , maar vaak is dat icm de standaard variateur.

verder verschilt het ook een beetje per scooter hoe de scooter reageerd op een bepaalde uitlaat , en hoe makkelijk het af te stellen is.
 
Back
Top