Malossi Mhr multivar

Bram033

New Member
Ik heb al een tijdje geleden een malossi mhr multivar besteld maar die is nog niet binnen. Toen ik er een filmpje van ging kijken leek het niet dat ze de startkrans er op deden dus nu vraag ik mij af of je nog wel elektrische start hebt met de multivar. Of dat je startkrans er nog achter kan doen. Het moet op een zip 2t
 

Attachments

  • 8785CC7B-EF5C-4519-91B3-3D611B5FE6F9.png
    8785CC7B-EF5C-4519-91B3-3D611B5FE6F9.png
    256.8 KB · Views: 11
  • image.jpg
    image.jpg
    256.2 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Ik heb al een tijdje geleden een malossi mhr multivar besteld maar die is nog niet binnen.
Waar heb je die besteld dan ???? normaal is het binnen 2 dgn in huis .
Tevens een malossi MHR Vario is bedoeld voor snelle Set Up`s ... niet voor standaard spul.
Ik zou Annuleren als ik jou was.
Post automatically merged:

Kan je ook gwoon die startkrans gebruiken ipv die van die malossi of gaat die dan slecht lopen
Elektrisch starten vervalt.
 
Als je die originele halfpoulie monteerd is het nut van die Malossi vario verder ook niet echt noemenswaardig. Maargoed zou hem inderdaad annuleren als je hem nog niet hebt ontvangen. Ik heb er denk ik ook nog wel een paar liggen anders voor je
 
Waar heb je die besteld dan ???? normaal is het binnen 2 dgn in huis .
Tevens een malossi MHR Vario is bedoeld voor snelle Set Up`s ... niet voor standaard spul.
Ik zou Annuleren als ik jou was.
Post automatically merged:


Elektrisch starten vervalt.
K parts maar ze hadden iets verkeerd opgestuurd en nu duurt het 10 werkdagen voordat ik mijn spullen krijg maar het komt nu goed uit want dan koop ik denk k gewoon standaard multivar. Of zijn er nog andere vario’s / drukveren die jullie aanraden. Dit is mijn setup
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
Rolletjes weet ik niet want ik dacht ik haal het in 1 keer uit elkaar als ik die vario had
Trek veren weet ik ook niet
 
Last edited:
Back
Top