This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

malossi MHR cilinder

ik zou dan c-20 gebruiken als je die hebt , anders zou ik voor evo50 pijp gaan.
zou met 50cc ook een goeie vario (MHR) aanschaffen , erg belangrijk! (liefst een overrange)
 
kaj meteor said:
Is een prima cilinder, wel een echte toerebeuker dus heeft veel onderhoud/afstellen nodig.


hoeft niet , ligt aan de rest en aan de gehele tuning..

je kunt een mhr50 cilinder ook bij 10.000 tpm goed laten lopen
 
melf #50 said:
hoeft niet , ligt aan de rest en aan de gehele tuning..

je kunt een mhr50 cilinder ook bij 10.000 tpm goed laten lopen

Tja, de TS heeft het over C16/ C20, en als je de rest van zijn setup bekijkt zou je al snel denken dat hij niet voor 10.000 rpm gaat
 
scooter fr€@k said:
en doorwat zou het niet meer in toeren komen dan???????

Door een uitlaat te monteren die niet meer rpm draait dan 10.000.....
Zo begrens je de cilinder, en kan je niet meer teoeren maken dan de uitlaat toelaat.
 
Zo'n MHR50 heeft ovale poort met fluiters, ik zou voor manston replica gaan, kost hetzelfde en ik hoor vaak dat ie meer toeren maakt, bij Malossi betaal je ook een hele hoop voor de naam. correct me if I'm wrong.
 
Last edited:
kaj meteor said:
Door een uitlaat te monteren die niet meer rpm draait dan 10.000.....
Zo begrens je de cilinder, en kan je niet meer teoeren maken dan de uitlaat toelaat.


je begrensd m niet , je verlegt zo de powerband , het is nogmaar net wat je wilt , waar je je vermogen wilt hebben ...