Cilinder kit Malossi MHR

dave clarke

i love techno
ik ga mij dus deze cilinder halen Cilinder kit Malossi MHR

D=47mm, 70cc, aluminium, AC.
Met kop!
Snelste cilinder die er te koop is voor Minarelli vertikaal!
Past op oa: Aprilia Amico, SR tot '94, MBK Stunt, Booster, Yamaha BW's, Next Generation, Spy en Slider.
(Minarelli motor, verticale cilinder, AC)
€ 236,95

maar ik twijfel dus nog altijd welke uitlaat ik mij hier moet voor kopen.
en uit welke ik kan kiezen miss
greetzzz :l
 
Advertisement - register to remove this

dat is totaal niet waar ...
heb je al een mina boven de 21 pk zien scoren ? ... piaggio is gewoon beter ontwikkeld , kijk maar naar speed 2004 die wss niet uit zal komen voor mina (je weet nooit, maar toch)
 
S`am said:
dat is totaal niet waar ...
heb je al een mina boven de 21 pk zien scoren ? ... piaggio is gewoon beter ontwikkeld , kijk maar naar speed 2004 die wss niet uit zal komen voor mina (je weet nooit, maar toch)

OFF/ kijk maar naar de c21 die waarschijnlijk voor piaggio niet zal komen, daarbij hoeft mina geen nieuwe speed omdat deze cil gewoon nog altijd de poepgaatjes brand... en zeker zijn er mina's die boven de 21 scoren... mja wat melf zegt is gewoon zo, elk blok heeft zo zijn minpunten, t blijft gewoonweg een eindeloze discutie...
 
-evo
-mhr
-fabrizi
-simonini
-IS

dat zijn de snelste pijpen verkrijgbaar..of dus iets laten aan meten...neem je de mhr cilinder,dan zou die pijp daar natuurlij het beste bijpassen. ik rij met een mhr pijp op een evo cilinder, en dat rijdt prima moet ik zeggen..
 
mina vert is niet zo geliefd bij de tuners. daarom denk ik niet dat 21PK mogelijk is met mina ( vert dan wel.. ) en die evo.. mja zal jij de man zijn die het test en er het max uit probeert te halen ? :)

wat is eigenlijk de hoogst bekende score voor mina vert ?
 
Back
Top