Misschien vergeten zwaardere rolletjes te plaatsen?
Ja tis n euro4 4takt 3v dacht dat dat standaard was voor de 2019 zip modellen, heb er op t moment 6,1 gram rollen in zitten maar ben er indd niet van overtuigd dat 7.5 t veel beter zou doenIets meer info over je brommer mag wel. 2t/4t? Type enz.
Verder is er veel te vinden hier over de ECU. Inclusief in mijn eigen topics.
Euro 4?
Nou dat is best netjes vind ik. Wat voor multivar heb je? Wat is uberhaupt je setup
Zit geen vario ring meer bij de injectie modellen, standaard gladde bus. ECU moet goed ingelezen zijn want heb precies gedaan wat joey deed.Varioring eruit gehaald? De ECU wil goed ingelezen?
Snap t zelf ook niet man, heb n laag windscherm, met wind mee zat ik met pijn en moeite op de 54. Er zit nu 1600km op en heb bij 700km zijn eerste beurt laten doen dus lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.Ik heb alleen ECU veranderd, zip verder origineel (iGet2018) gaat 54km/u, plat erop 58/59
Begrijp niet dat jouwe niet harder rijdt met malossi Vario..... Of heb je alleen nog getest met wind tegen en hoog windscherm, scheelt al heel veel.
54 km op de teller of gps?Snap t zelf ook niet man, heb n laag windscherm, met wind mee zat ik met pijn en moeite op de 54. Er zit nu 1600km op en heb bij 700km zijn eerste beurt laten doen dus lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.
Toevallig weet ik wel hoe ik moet lezen man, en de 7.5g rollen zitten er al in.54 km op de teller of gps?
Misschien kijk je verkeerd naar de teller? 1 stap is 2 kmpu (op de teller)?
7,5 gr rollen zijn wel aan te raden
c'est le ton qui fait la musique.Toevallig weet ik wel hoe ik moet lezen man
oke stoerc'est le ton qui fait la musique.
Vertaal deze zin maar even.........
De ECU wil goed ingelezen?