@Biarchy
Nogmaals, ik ben zelf ook op zoek geweest naar info over het ECU en sommige hier op het forum hebben mij afgeraden om de (Ecu) te laten ontgrenzen. Want die van mij rijd op dit moment (sym orbit 2 euro 4) 52km/u GPS.
Wil ik harder zullen de parameters inclusief top snelheid herschreven moeten worden.
Maar er zijn ook mensen die zeggen dat een ECU niets qua mapering in de module heeft zitten.
Dus een 100%antwoord kan ik je niet geven.
Maar ja wat heet ontgrenzen, veel "onbegrenste" ECU's die worden aangeboden via het net waarbij ze software matig niet de WOK snelheid voorbij gaan word beschreven als"onbegrenst". Ik dacht 54km/u.
Al met al begin ik gewoon steeds meer te geloven dat bij een euro 4 4takt 50cc bijna niets te halen valt.
En malossi ecu zijn niet goedkoop. Heb ze al gezien van 200 euro en waarschijnlijk ook duurdere maar ook goedkopere. Zou ik teveel vinden om 2km/u harder te gaan.
Ik weet niet wat jij betaald hebt anders gewoon retour. En eventueel denken aan een betere setup. Grotere cilinder? Al weet ik niet of dat gaat met een vooraf softwarematig "onbegrenste" cdi.