mallossi mhr replica uitlaat op std pia cil

*Vonk-zip*

Well-Known Member
de Titel zeg het al... kan een MHR replica uillaat @ std pia cil,
rijd dit goed.. want ik wil later wel gaan uitbreiden qua setup ik hoort wel

alvast bedankt,

Advertisement - register to remove this

thomas maebe said:
4 race gaat dan ook wel veel beter presteren op standaard cilinder dan die replica eh!Ik bedoel gewoon dat je beter dan vb een 4 race koopt met dat geld!

Ook niet waar, die replica pijp presteert echt wel goed op een stdt cilinder, VEEL beter zal een 4 race ook weer niet zijn,

naar mijn mening, voor de looks en goeie prestaties een raplica malossi,

en anders een yasuni R ofzo, die doet et ook goed

de mhr replica pijp is ook een gehomologeerde pijp ... hier in zitten dus ook schotten. de prestaties zullen niet adembenemd zijn ofzo ... t zal allemaal wat soepeler en harder lopen maar verwacht geen 100 km per uur ofzo ...

imo kan je veel beter je std pijp houden ... het geld voor de mhr pijp in een potje douwen en doorsparen voor een complete setup... bespaart je hier en daar misschien ook nog een boete

ik heb met die yazuni Z toch 90km/h naast auto gereden maar Z is niet veel sneller als std onbegrenste uitlaat ik reed laats ook naast onbegrenste zip en ik was iets sneller maar het ging gelijk op dus Z is niet veel sneller als std uitlaat

en idd het is beter dat ik die uitlaat niet koop neej.. maar ik wacht gewoon dat ik een leuk setupje in me hooft heb en dan kopen, ik heb wel iets in gedachte

een stage 6 race cil of een mhr replica cil met c-16 en 21mm

Back