Goede setup op een vivacity silver sport met een mallossi sport 70cc kit

Flyinh

New Member
Ik heb laatst een mallossi sport 70cc op mijn vivacity gezet en nu is mijn vraag wat een goede setup is (niet al te duur)
 
Advertisement - register to remove this

Dus je koopt eerst een cilinder en dan pas nadenken over de rest van je setup?
Wat is je doel met de scooter? Hoe hard moet het rijden? Wat heb je nu buiten de Malossi sport qua setup. En wat noem jij niet duur?
 
Dus je koopt eerst een cilinder en dan pas nadenken over de rest van je setup?
Wat is je doel met de scooter? Hoe hard moet het rijden? Wat heb je nu buiten de Malossi sport qua setup. En wat noem jij niet duur?
Enige wat is aangepast zijn de rolletjes dat zijn nu 6,5gram mallossi.
En zowat alles is ongrenst buiten het luchtfilter om.
Mijn doel is 100 te lopen met dat ding (loopt nu 74 gps)
Post automatically merged:

Dus je koopt eerst een cilinder en dan pas nadenken over de rest van je setup?
Wat is je doel met de scooter? Hoe hard moet het rijden? Wat heb je nu buiten de Malossi sport qua setup. En wat noem jij niet duur?
Niet te duur is voor mij dat het niet in de honderden euros gaat
 
Ok ok, dan zou ik.kijken voor een Yasuni R een 19mm carb andere vertanding en een goede vario en koppeling. 100 met vivacity is niet goedkoop te doen vrees ik. Iedereen die zegt dat ie al 100 rijd met alleen een andere uitlaat die lult uit zn nek als je slim bent verkoop.je je scooter en met dat geld en geld wat je voor opvoeren wilde gebruiken koop.je een piaggio of minarelli scooter, dat is wat makkelijker en goedkoper 100 te laten rijden
 
Ok ok, dan zou ik.kijken voor een Yasuni R een 19mm carb andere vertanding en een goede vario en koppeling. 100 met vivacity is niet goedkoop te doen vrees ik. Iedereen die zegt dat ie al 100 rijd met alleen een andere uitlaat die lult uit zn nek als je slim bent verkoop.je je scooter en met dat geld en geld wat je voor opvoeren wilde gebruiken koop.je een piaggio of minarelli scooter, dat is wat makkelijker en goedkoper 100 te laten rijden
Ja dit is me eerste project scooter die ik heb gekocht heb hem pas een maand dus wil nog ff lekker genieten van het dingetje en dan voor een mooi prijsje verkopen
Post automatically merged:

Ok ok, dan zou ik.kijken voor een Yasuni R een 19mm carb andere vertanding en een goede vario en koppeling. 100 met vivacity is niet goedkoop te doen vrees ik. Iedereen die zegt dat ie al 100 rijd met alleen een andere uitlaat die lult uit zn nek als je slim bent verkoop.je je scooter en met dat geld en geld wat je voor opvoeren wilde gebruiken koop.je een piaggio of minarelli scooter, dat is wat makkelijker en goedkoper 100 te laten rijden
Thanks voor de tips
 
Ik snap je helemaal, prima basis om wat van op te steken. Zou het dan lekker allemaal zelf stap voor stap monteren. En dan zou ik als ik jou was beginnen met de carb en uitlaat te doen. Rest komt daarna wel
 
Ik snap je helemaal, prima basis om wat van op te steken. Zou het dan lekker allemaal zelf stap voor stap monteren. En dan zou ik als ik jou was beginnen met de carb en uitlaat te doen. Rest komt daarna wel
Ja ik had nog een een yasuni r liggen alleen voor een ander type scooter maar me vader gaat t verlassen. Is een 26,5mm ook goed want die hebben we nog liggen
 
Beste is een polini cp evo, maar dat zou op.jou viva.niet perse nodig.zijn dellortho of stage 6 of.de gewone polini evo carb zijn allemaal.prima voor dit soort setups
 
Back
Top