This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mallossi mhr replica uitlaat op std pia cil

*Vonk-zip*

Well-Known Member
de Titel zeg het al... kan een MHR replica uillaat @ std pia cil,
rijd dit goed.. want ik wil later wel gaan uitbreiden qua setup ik hoort wel

alvast bedankt,

Een replica pijp zal het best leuk doen hoor , tis echt totaal geen hoogtoerig uitlaatje

Hij kost alleen enorm veel , als je er 2ehands aan kan komen voor weinig geld zou ik hem overnemen , anders zou ik eerder voor een Yasuni R gaan op Piaggio

een mhr replica pijp zal prima lopen op std cilinder , alleen denk ik dat ie op 70cc in verhouding minder loopt.. je kunt beter gewoon een uitlaat kopen voor 50cc en dan later 1 voor 70cc ..

oke... maar als ik ga uitbreiden qua setup dan doe ik het meteen goed maar dat duur nog wel ff, blijf nu nog lekker met std cil rijden, en ik wilde gewoon ander uitlaat en ik vond dat een mooie uitlaat en ik krijg beetje korting!! want ik ken die gast dus dat is wel lekker

naja , koop je toch nu deze uitlaat en dan verkoop je later deze en koop je dan wat anders ? , wil je hard gaan moet je dokken is nou eenmaal zo

ik vind die pijp gewoon mooi weetje en..ik wil me zip wel dik gaan opfokke
maar dat duur nog ff maar jasper die keuze is wel goed volgens jou het zal toch wel beter rijden als die Z ?

Pijp is gelijkwaardig aan de Arrow Extreme, Giannelli Reverse

dus rijd wel geinig op je stdt cilinder, vooral bij piaggio, daar doen die pijpjes naar mijn expirimenten et beter op 8P

En zowiezo zijn die uitlaatjes prima voor een stdt cilinder,
Met een beetje afstelling wil dat wel 8)

*Vonk-zip* said:
ik vind die pijp gewoon mooi weetje en..ik wil me zip wel dik gaan opfokke
maar dat duur nog ff maar jasper die keuze is wel goed volgens jou het zal toch wel beter rijden als die Z ?

Z is zo traag als dikke stront

nee , dat is niet overdreven , Z is een baggerpijp , hij rijd wel leuk , maar niet echt leuker dan std onbegrensd ( als dat al niet beter loopt)

Z is dan ook gewoon een vervanger voor std uitlaat , er zitten schotten e.d. in

melf #50 said:
nee , dat is niet overdreven , Z is een baggerpijp , hij rijd wel leuk , maar niet echt leuker dan std onbegrensd ( als dat al niet beter loopt)

Z is dan ook gewoon een vervanger voor std uitlaat , er zitten schotten e.d. in

het rijd best oke maar als ik dan die mallossi replica pijp der op zet moet ie dus veel beter lopen.......beter optrekken en harder gaan als dat zo is ga ik hem zker halen want als die harder gaat en harder optrekt, dat vind ik dan alleen maar beter