Cipher Well-Known Member 30 June 2005 #122 Kan wel. Gewoon de velg-rand opschuren en spuiten die hap. Maar ik zou het liever andersom doen... Velgrandjes spuiten, afplakken, en dan laten coaten.
Kan wel. Gewoon de velg-rand opschuren en spuiten die hap. Maar ik zou het liever andersom doen... Velgrandjes spuiten, afplakken, en dan laten coaten.
Mark.S Well-Known Member 1 July 2005 #123 GROSSIE said: doe es aub ff sr velgen op Click to expand... ghehe idd die staan er egt veel mooier onder.. en dan f rood coaten ofsow:W
GROSSIE said: doe es aub ff sr velgen op Click to expand... ghehe idd die staan er egt veel mooier onder.. en dan f rood coaten ofsow:W
kaj Well-Known Member 1 July 2005 #124 Hey, Supervette scoot! Ziet er netjes uit. Als hij maar niet gejat wordt . Ik heb je een pm gestuurd. Een vraag aan je
Hey, Supervette scoot! Ziet er netjes uit. Als hij maar niet gejat wordt . Ik heb je een pm gestuurd. Een vraag aan je
Bling_Bling Citta owner 1 July 2005 #125 Cipher said: Kan wel. Gewoon de velg-rand opschuren en spuiten die hap. Maar ik zou het liever andersom doen... Velgrandjes spuiten, afplakken, en dan laten coaten. Click to expand... Kan ook Maar ik zou je velgen niet wit doen in ieder geval want dan woord je scoot weer te wit
Cipher said: Kan wel. Gewoon de velg-rand opschuren en spuiten die hap. Maar ik zou het liever andersom doen... Velgrandjes spuiten, afplakken, en dan laten coaten. Click to expand... Kan ook Maar ik zou je velgen niet wit doen in ieder geval want dan woord je scoot weer te wit
JuX0rz Well-Known Member 25 May 2006 #126 En toen was het zover... Mijn Firefox gaat over een kleine 3 weken de deur uit, mocht ik een koper hebben uiteraard. Bedankt voor jullie feedback en de reactie's! Voor degene die niet meer weten hoe hij eruit zag: Als moderators genoodzaakt zijn om deze topic te sluiten, is dat oké. Last edited: 25 May 2006
En toen was het zover... Mijn Firefox gaat over een kleine 3 weken de deur uit, mocht ik een koper hebben uiteraard. Bedankt voor jullie feedback en de reactie's! Voor degene die niet meer weten hoe hij eruit zag: Als moderators genoodzaakt zijn om deze topic te sluiten, is dat oké.
Firefox_16 -SpeedFox- 25 May 2006 #127 Mooie fox Bijna al mijn kleuren, alleen tegenover gesteld. Jammer dat je hem weg doet, komt er wel een nieuw project ofzo aan? :W
Mooie fox Bijna al mijn kleuren, alleen tegenover gesteld. Jammer dat je hem weg doet, komt er wel een nieuw project ofzo aan? :W
JuX0rz Well-Known Member 27 May 2006 #128 Nee, voor mij is het afgelopen. Ik ga voor mijn rijbewijs en mijn auto