Malaguti Firefox JuX0rz edition

gozer... waar heb je die stickers laten maken..? pm me ff het adres aub en nr als het kan

Ontopic: Hij gaat zeer mooi worden. wneer is de deadline? of heb ik daar overheen gelezen?

Zeer toffe kleuren combi!..
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat..

Deze vuurvos doet me veel denken aan die van .. JPTuning oid?

Hoogstwaarschijnlijk laat ik ook traanplaat op maat maken, dus niet een van easyparts.nl of dergelijke shop ,waar je voor een traanplaatje 50 euro neer moet leggen. velgen moeten ook nog worden gecoat, maar als op z'n tijd.

@sliderrachid : Ik heb hem bij de vader van een maatje van me laten maken, ik zal vragen of hij interesse heeft om ook voor andere te maken, al acht ik de kans wel vrij klein. over de deadline, heb ik niet echt, wel ben ik van plan om naar wat meetings te gaan deze zomer waaronder Speelmans platen, lelystad gaat niet lukken vanwege vervoer, jammer, maar helaas.
iig, hoop in nu en drie weken hem volledig af te maken.

@yadajo : JPtuning firefox ken ik persoonlijk niet ;)

@ alle anderen : bedankt voor alle reacties!

Heb nog wat meningen van jullie nodig.

-De luchtfilter van een firefox is zo ontzettend groot gewoon te lelijk voor woorden.
Heeft er iemand misschien een idee? heb wel gehoord dat de luchtfilter van een aerox past. kan iemand dit bevestigen? en zou ik die online ergens kunnen kopen?

- De Stickers, zou ik ze op de plekken houden die ik zou of hebben jullie andere ( brute ) ideeën? hoor het graag.

Last edited:
Luchtfiltertje zou ik gewoon 2de hands ergens vandaan hale joh... lekker makkelijk.

Is het misschien een idee om wat special paint vlamme erop te spuite? *D
Spreek je...

JuX0rz said:
-De luchtfilter van een firefox is zo ontzettend groot gewoon te lelijk voor woorden.
Heeft er iemand misschien een idee? heb wel gehoord dat de luchtfilter van een aerox past. kan iemand dit bevestigen? en zou ik die online ergens kunnen kopen?

moet volgens mij passen jah.
maar pak je anders gewoon n powerfiltertje, geeft ook nog iets diepere sound.

@Mizzle : Ik denk dat ik voor de Aerox luchtfilter gaat, van de week ff filtertje ophalen bij een maat van me, jullie horen dat nog wel ;)

@anthony: Ja? beter :) ben echt benieuwd! als je ma klaar is moet ze maar ff seintje geven, en ff foto sturen , zet ik hem gelijk hier!

@limbo: Powerfilter ben ik niet echt voorstander van :(

Jullie horen nog van me, Oi!

Ik vind hem best mooi worden, en vind dit wel Special waardig eigenlijk, niet iedereen wil zijn scooter laten vlammen, dit is gewoon een persoonlijke keuze... alleen wel jammer dat je er wat sneller klaar mee bent:)

veel succes verder vind hem vet, voor hoeveel € heb je hem laten spuiten al die kappen?

mazzol

Yadajo said:
Zeer toffe kleuren combi!..
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat..

Deze vuurvos doet me veel denken aan die van .. JPTuning oid?

+ralf+ :* :P

mijn kleuren op me ff waren bijne hetzelfde, ;) maar dies alweer een tijdje bij andere eigenaar, verder is de topic starter goed bezig, doe zo voorts

@floris: Ik ben al een end opweg mede doordat ik ook al even bezig ben, ik heb eerst de nodige dingen bedacht en besteld, voordat ik hier de special pagina opende, zodat ik gelijk met een paar goede updates kon komen. soms duurt het zo lang voordat iemand weer eens een update hebt, maar ok, het kost minder tijd :) ze zeggen niet voor niks he: Al het goede komt snel ;)

over de kosten van het spuiten ben ik vrij duidelijk, heb een goede deal gesloten met een spuiterij, laten we het daarop houden ;)

@JP-tuning: Bedankt voor je reactie, zou je misschien een foto kunnen posten van jou Firefox? ben nou eigenlijk wel benieuwd ( zou wel toevallig zijn :p)

JuX0rz said:
zoo bruut ding zeg, maar gelukkig heb ik niet alles hetzelfde, stuurkap voorkap, vleugel etc.

thnx, maar ook al had je alles hetzelfde ik heb hem niet meer, dus maakt nix uit :henko:

Nou weet ik tegen wie ik praat ;)

Zoals ik je al verteld heb past een std mina filter gewoon. Je moet wel een stukje uit je onderkap halen, jammer dat je die al gespoten hebt. Geen powerfilter vooral niet op straatsetup :P.

Persoonlijk had die ene geperforeerde kap bij je voeten beter rood kunnen zijn, maar verder :W

@Boeri : die geperforeerde kap vind ik persoonlijk wit mooier, er zit nu ook rood racegaas achter, staat wel vet, zal binnekort foto posten, en ik ga waarschijnlijk voor de aerox luchtfilter ;)

@Laurens: Je ziet 'em binnekort wel verschijnen ;)

Netjes, netjes.
Vind zelf Firefoxen 1 van de mooiere scooters die er zijn, en denk dat ie als je helemaal klaar bent helemaal af is.
Erg strak dat je e rook bijpassende helm en veer bij hebt!!

Dit soort projecten vind ik veel leuker als die "alles evo" etc topics met een lelijk barrel die hard vlamt... Wil van de zomer ook een optisch projectje gaan doen als mn salarisverhoging meevalt :P

Thnx voor de reacties :D

heel misschien morgen al update met foto's, ligt beetje aan of mijn zadelhoes al klaar is ;) Anders woensdag, dan is m'n ma weer terug van vakantie, en heb ik de digi cam weer :)

Bijna....

Zo! weer een update van mijn kant.
Hij is ( bijna ) af :D

De velgen worden nog wit gecoat en nog andere kleine details worden veranderd, maar de basis is er, en hij mag er zeker zijn al zeg ik het zelf ;)

Het zijn niet echt mooie foto's, maar het is in ieder geval wat, zal van 't weekend betere foto's posten!

SID40586.jpg

rKX40614.jpg

UmZ40638.jpg

Plj40666.jpg

AvQ40702.jpg

Dat was het even voor nu, er ontbreken dus nog wat dingen als traanplaat, witte velgen en nog wat kleine dingetjes, graag reactie's en ik post van hyet weekend meer foto's. En.. waarschijnlijk zondagavond een movie online, je zou denken, dat is toch alleen bij bruut getunede scooters? voor het resultaat kijk zondagavond even ;)

Last edited:
Back