This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MALAGUTI F15 (firefox)

Liam

Well-Known Member
Hallo allemaal,Wie van jullie heeft er allemaal een Malaguti f15 met de prob uit het
luchtfilter er zit een NRX uitlaat op 4,5 gram rollen,rijd nu slecht wegen slechte meng
verhouding,dat rubberen buisje is dus de prob
bij de lucht inlaat he,en hoe rijd dat bij
jullie nu?.
Wat ik ook heb is dit er lekt altijd benzine
of er drupt altijd benzine(ziet er roodachtig
uit)gaat wel heeeel langzaam maar toch,aan de
onderkant van de carbo.zal wel een nieuwe
pakking tussen moeten,maar kan die daar ook
slechter door rijden(valse lucht).
Nu ik ben benieuwt?
William

Hij lekt dus olie en geen benzine (je kunt het verschil ook ruiken
)...

Een proB in je luchtfilter
??

Hier ga ik dus niet op antwoorden...

Mijn scooter rijdt goed, en een FF ook. Ben je toch ff veel wijzer geworden
...

Greetz.

Originally posted by Johan:
Ik heb maar een ding te zeggen en dat is :

Malaguti is kut !!!!!!!!!!!!!!

Malaguti is gewoon een Minarelli Horizontaal LC.
Gewoon hetzelfde als een Aerox en Appies, alleen zijn de kappen anders en is het luchtfilter kut. Maar dan kan je toch gewoon een powerfilter ofzo erop zetten? Probleem opgelost

Greetz

met zulke antwoorden wordt hij ook niets wijzer.... Nee als jij zelf niks hebt lopen klooten aan je carburateur ofzo dan zal het wel de overloop zijn van de vlotterkamer, meestal komt het voor als je een zijstandaardt hebt want dan staat die wat scheef en dan komt de benzine over de overloop en ja dan komt die er onderuit....

maar je moet zelf gewoon even kijken om hem het beste af te stellen je moet ook een grotere sproeier nemen als je de prop uit de filterbox hebt gehaald!

Groettte

Het is ROOOOOOD dus geen benzine, lees is ff man.

Je moet je sproeier gewoon vergroten als je zonder proPPPPPPPPPPPP wil gaan rijden ok?

rooie diesel mag je alleen in landbouwvoertuigen goeien!!!

Foei Liam je bent in overtreding

malaguti is echt wel kut hoor
een vriend van me zen phantom achtervering was kapot na 4 maand (hij reed echt heel traag enzo dus...)
De firefox vind ik weliswaar overduidelijk de mooiste scoot die er is