This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ludix Snake hard oplaten trekken

Du Riick

Well-Known Member
Hallo Allemaal

ik heb een ludix snake!:W
en ik wil hem graag wat sneller laten optrekken
er zit nu een power + uitlaat onder:+, trekt er goed mee op
maar volgens mij moet dat harder kunnen zonder dip.

weet een van jullie iets

Alvast hartstikke bedanktO-)
 
65? op je teller bedoel je? dat is ongeveer 45 a 50kmpu.. evensnel als die vorige uitlaat btw elke uitlaat bij jou scooter die 50gaat zit er zeker nog een begrenzer in.
 
Dan zou die uitlaat verstopt moeten zitten, anders is daar echt wel meer uit te halen.. is dat achterste tuitje geen begrenzer zoals IXIL uitlaten dat soms ook hebben?
`
Wat maakt het eigenlijk nog uit als je toch al een andere uitlaat hebt besteld ??
 
Elke standaard uitlaat gaat nagenoeg even hard, met of zonder prop. (uitzonderingen daargelaten)

En een advies dat ik mensen wel is vaker geef, alles wat de dealer zegt moet je met een korreltje zout nemen.
Die gasten zien alleen maar euro's, wat natuurlijk logisch is want daarom hebben ze tenslotte een scooterzaak.

Maar hij probeert jou gewoon een uitlaat aan te smeren.
Wat je zal met de Sito + echt niet veel harder gaan dan met de Power 1 uitlaat.

Doe je het voor de looks, moet je het natuurlijk zelf weten.
Ik heb ook een Sito + onder mijn Zip SP gehad.

Degene die ik heb gepost, dat rechte model.
Dat was omdat de standaard Zip SP uitlaat 330 euro waard is, en ik dus zonde vond om te ontgrenzen. (inmiddels verkocht voor 120 euro)
En ik vond die uitlaat gewoon niet mooi.
Plus dat je op een Sito + een snelle of slome bocht kan zetten, en je hem dus heel makkelijk kan begrenzen en ontgrenzen.
Het rechte model die ik heb gepost he.
 
Hallo

ik heb nu de sito plus uitlaat erop en loop inderdaad 65 op de teller!
hij trekt snel van zijn plek
maar echt snel gaat hij niet naar zijn top toe(65)

er zitten standaard rolletjes in weet niet hoeveel gram het zou zijn,
kunnen er nog lichtere in aangezien hij aldus snel trekt
wil geen overtoeren maken!
 
beschrijf je toerenverloop is
edit oh ff vergeten dat ie nog begrenst is, je moet hem ontgrenzen voor lekker op te trekken lichtere rolletjes gaat niet echt helpen.
 
ik heb 11 gr rolletjes er in gedaan,
het toerenverloop is nu normaal
van stilstaand gaat die wel goed naar zijn top zonder enige moeite of dip!
maar volgens mij moet die nog wel harder kunnen optrekken
hij rijd nu 65 en dat wil ik graag zo houden,
harder hoeft van mij niet, wil nog niet dood en te veel bekeuringen ophalen!

P.s er zaten eerst 13 gram rollen in, daarbij had ik een goed optrek kracht, maar viel daarna weg in toeren,
daarna had ik 9 gram gedaan, maakte ik overtoeren!
nu heb ik 11 gram en gaat het lekker!
 
Heb ook een ludixje gehad, zat gewoon een sitoPlus onder en gele trekveertjes en gaat toch wel lekker van de grond met z'n 2tje erop, en trekt ook een (moto)scooter naar huis

Succes!!