Ludix Snake hard oplaten trekken

Du Riick

Well-Known Member
Hallo Allemaal

ik heb een ludix snake!:W
en ik wil hem graag wat sneller laten optrekken
er zit nu een power + uitlaat onder:+, trekt er goed mee op
maar volgens mij moet dat harder kunnen zonder dip.

weet een van jullie iets

Alvast hartstikke bedanktO-)
 
Advertisement - register to remove this

Naar bovenstaande 2 reacties hoef je niet te kijken, jezus zeg wat zitten er toch domme mensen op internet :S

Als je scooter gewoon goed is afgesteld trekt hij nu het hardste op wat die kan, en met de hoogste topsnelheid ook nog eens.

Vind je dat niet genoeg kun je de variobegrenzing en uitlaatbegrenzing eruit halen als je dat nog niet hebt gedaan. Moet je wel even opnieuw afstellen.

Als je dat al had gedaan kun je proberen een snelle uitlaat te monteren, is toch ook gewoon 2takt zo'n scooter ? Of was het nou 4takt ?
 
een ludix is naar mijn weten altijd 2takt geweest :p

als het dan nog niet goed is een nieuwe koppeling van stage 6 of een mallosie delta cluch

wtf lig jij nou te blaten originele koppeling is even goed en NIKS trager dat die shit zooi die jij post, is enkel sneller af te stellen, maar voor dat geld kan je beter in andere dingen steken...
@vivaspin reageer een keer niet, jou topics gaan ook helemaal nergens over... :|
 
Last edited:
ik bezorg pizzas met een ludix snake en die trekt elke (motor)scooter de eerste 10m eruit
met hele lichte rollen en een sito uitlaat, maar hij is top erg langzam

ja lol, hoe zou dat komen? door te lichte rolletjes misschien? :p als je te lichte rolletjes hebt trekt hij de eeste meters dik overtoeren, wat voor een cilinder niet echt goed is. als je nou een halve gram hoger er zou insteken dan gaat hij veel mooier zonder overtoeren optrekken...

en jij trekt elke motorscooter er echt niet uit hoor... een silverwing of gilera GP 800 trekt onder de 4sec van 0 naar 100...:z
 
ik bezorg pizzas met een ludix snake en die trekt elke (motor)scooter de eerste 10m eruit
met hele lichte rollen en een sito uitlaat, maar hij is top erg langzam

Zeker door de blauwe polini race-vonkjes. :+
Zelfs op me fiets trek ik zo Ludix er nog uit man, en ik heb in twee jaar tijd geen fiets meer aangeraakt, kun je nagaan.

@ TS

Wil je HARD optrekken, moet je toch snel aan een 70cc gaan denken.
Anders zul je nooit echt hard op trekken, IMO.

Je komt wel een heel eind met af stellen en ontgrenzen, maar verwacht geen wonderen.
 
Oke, dan wordt het een sito plus uitlaat
ik wil daarbij graag de uitlaat begrenst houden
en de vario is al onbegrenst en dat hou ik ook zo!

wat voor gram rolletjes zou ik dan moeten,
 
nee heb er geen foto van
als je intypt bij google
power+ dan heb je de uitlaat die ik er op heb!
maar vindt het ten eerste oerlelyk,
en ten tweede er zit niet veel in om uit te halen bij die uitlaat!
 
die gaat ook begrenst zijn hoor of wat bedoel je met "daar is niet veel uit te halen"? ik denk gewoon dat jij een prop over het hoofd hebt gezien :p
en je zal je scooter opnieuw moeten afstellen, die sito uitlaat die je liet zien is btw van een mina hori en denk dat jou peugeot verticaal is.
 
die sito plus uitlaat heb ik ff geplukt van internet om duidelijk te maken wat voorn uitlaat het is,

die prop heb ik eruit loopt maar 55 vindt ik iets te zacht, met de sito plus uitlaat ga ik gerust 65 halen met de prop in de uitlaat!
ik wil wel harder optrekken door middel van, een aantal dingetjes
rolletjes drukveer trekveer?
 
Back
Top