luchtfilterbegrenzing

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Kevin
omdat er dan een grotere sproeier in moet >>>meer bezine>>> meer geld:) en in deze tijden kun je elke cent wel gebruike:p

Juist, sproeiertje kost me weer 1,5 ofzo, en ik zal wel niet in 1 x de goeie hebben enzow, en dan blijf ik bezig... :)
Maar ALS ik een sproeier groter zou nemen, hoeveel maten dan? Want hij loopt nu kut met de choke dicht, en met de choke open loopt hij wel ok.
 
Alles is origineel, varioring ook erin.
Hij start wel, met de choke OPEN, loopt hij best goed, met de choke dicht loopt hij kut, bij 15 km/h ofzo zakt hij in de touren en komt nauwelijks meer voorruit. Met choke open loopt hij best lekker. Maar op stationair loopt hij met de choke dicht gewoon door, met de choke open valt hij uit.
Ik heb nu een 70 sproeier erin. Luchtfilterbegrenzing heb ik niet...
 
werkt wel

en jij wilt graag een kleiner gat

dus je kan zon rubber afdichtingsring halen om leidingen door een gat te doen

die kan je halen in vrijwel elke maat en die doe je dan in het gat en dan krijg je een kleiner gat

zelfde principe als echte prop

is alleen veeeeeel goedkoper


quote:
--------------------------------------------------------------------------------

((je eerste post))

luchtfilterbegrenzing
Ik heb mijne niet meer , kan je deze dingen zelf maken? Het gaat om een area 51, of zijn dat algemene dingen voor minarelli? Bedankt

--------------------------------------------------------------------------------

maar dit soort dingen kan je ook zelf verzinnen



je vraagt zelf of je dat zelf kan doen / maken

geef ik een simpele oplossing ga je lope zijken

VERZIN DAN ZELF EENS IETS

o..nee DAN MOT JE NADENKEN......................
 
nou,

kijk je hebt van die ringetjes voor als je een slang oid. door een staalplaat moet doen.

waterslang in een auto bijv.

daarvan wil je niet dat hij doorslijt

daarvoor hebben ze rubber afddichtringen gemaakt
met een gleuf erin waarin de staalplaat valt

die kan je in vrijwel elke maat krijgen en zijn ook op veel plaatsen te krijgen





auto onderdelenzaak
doe het zelf
ijzerwarenwinkel

enz.



succ6
 
Back
Top