luchtfilterbegrenzing

Vivajeremy

Well-Known Member
Heyyy, ik heb 2 vragen.
1. ik was hier wat rond aan het kijken op het forum,
en ik las dat iemand de luchtfilter bregrenzing eruit had gehaald,
en dat hij toen +- 5-10 km harder reed?

2. ik heb een vivacity sportline.
heb er een gianelli reverse onder liggen.
en er zit een polini speed vario in.
hij rijd +- 70 op de teller.
kan het zijn dat hij ''maar'' 70 rijdt omdat mijn rolletjes versleten zijn?

groetjess
 
Advertisement - register to remove this

Luchtfilter begrenzing is de grootste onzin. Als iemand daarmee al 10 km harder ging dan was de carb simpel gezegt niet goed afgesteld geweest. Enige manier om harder te rijden is goed af te stellen. Beginnend bij je carburatie en dan pas je overbrenging.
 
Luchtfilterbegrezing bij mijn viva, was alleen een voordeel bij de trekkract/optrek.

Was wel chill, gewoon iets grotere sproeier in doen.

Personen die zeggen dat het niets uitmaakt, moeten niet gaan reageren als ze nog nooit aan een peugeot hebben gesleuteld.
 
Luchtfilterbegrezing bij mijn viva, was alleen een voordeel bij de trekkract/optrek.

Was wel chill, gewoon iets grotere sproeier in doen.

Personen die zeggen dat het niets uitmaakt, moeten niet gaan reageren als ze nog nooit aan een peugeot hebben gesleuteld.

................................
Ook ik heb aan peugeots gesleuteld. 100% zeker meer dan jou.... En nee het is geen begrenzer.
Jij had wss gewoon niet de goede sproeier.

Stop met verkeerde tips geven.... Met die vivacity remschijf bv (ander topic) sloeg ook al nergens op...
 
ik nog wel meer denk ik :p

en van die paar honderd heb ik nog nooit vernomen dat er ook maar iets veranderde door dit aan te passen...

nog sterker , de prop gewoon laten zitten is alleen maar beter..

en @ TS , ik weet dat jouw scooter niet goed in elkaar zit omdat je met een snelle uitlaat EN ook nog een andere vario niet eens een std onbegrensde viva kunt evenaren ;)

dus zit er nogal wat niet goed in jouw blokkie...
 
ik nog wel meer denk ik :p

en van die paar honderd heb ik nog nooit vernomen dat er ook maar iets veranderde door dit aan te passen...

nog sterker , de prop gewoon laten zitten is alleen maar beter..

en @ TS , ik weet dat jouw scooter niet goed in elkaar zit omdat je met een snelle uitlaat EN ook nog een andere vario niet eens een std onbegrensde viva kunt evenaren ;)

dus zit er nogal wat niet goed in jouw blokkie...

Ja dat denk ik ook wel :p
Miss als ik 35 ben er net zoveel gehad heb dan jou :p
 
Oh, ik dacht 50. :+ ;)

Verder is het niet zo dat als je iets bij een dealer koopt dat het ook goed afgesteld is, de gemiddelde fietsen zaak doet brommertjes erbij maar hebben er maar minimaal verstand van.
 
Back
Top