Luchtbellen in koelvloeistof

Goededag,

Heb mn aerox weer lopend kunnen krijgen en heb er weer koelvloeistof in gedaan. Dop er af en meer dan 5 minuten laten draaien af en toe gas geven. Maar nu blijven er 2 luchtbellen in zitten. Moeten die eruit? Daar ga ik wel van uit. Zo ja hoe?699B0EE0-B4E4-4AAC-B948-9F895A42F056.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Ja die moeten eruit. Lucht zet uit als het warmer word en dan kan je leiding scheuren of het spuit er via je kvs tankje uit. Zet de scooter eens met het voorwiel zo hoog mogelijk omhoog met de dop van je tank. Dan zou de lucht toch langzaam eruit moeten komen. Of van links naar rechts laten hamgen wil ook weleens helpen
 
Ja die moeten eruit. Lucht zet uit als het warmer word en dan kan je leiding scheuren of het spuit er via je kvs tankje uit. Zet de scooter eens met het voorwiel zo hoog mogelijk omhoog met de dop van je tank. Dan zou de lucht toch langzaam eruit moeten komen. Of van links naar rechts laten hamgen wil ook weleens helpen
Links naar rechts gedaan voorkant omhoog maar dat helpt ook niet. Als ik rij gaan ze wel weg maar als ik weer stil sta en scooter staat uit zijn ze er weer.
 
Back
Top