lopen voorbij rollenbank

Status
Not open for further replies.
Originally posted by bad cheeta
nu ff iets belangrijks:
stel je hebt geen opgevoerde scooter(zijn er neit veel die dat niet hebben) en je rijd naar school, je meot er om half 9 zijn om een schoolexamen te maken. en je meot om tien voor half op de rollerbank. je hebt niet te veel vermogen alles is prima in orde maar je bent wel te laat. WAT kun je daar aan doen. want jij hebt dan wel mooi een 1 staan omdat je er niet was en je niet van te voren hebt afgemeld.
FF goed nadenken en dan heb je door wat ik hiermee bedoel. (geld dus ook voor opgevoerde scooters)
WANT de toetsweek begint komende maandag al.

Bij ons was het zo dat ze je niet eens aan mochten houden als je examens had.. Maar een toetsweek en een examen is wel een verschil, en als jij een briefje van de politie hebt dan zal de school er heus geen probleem van maken..
 
weet je wat het is het zijn gewoon zielige lui die niks te doen hebben want als er in gebroken wordt dan durven ze niks te doen (eigelijk zijn ze er om criminaliteit en moorden op te lossen) maarja een inbraak oplossen is te moeilijk voorze ze gaan liever jongetje op hun scooter pakken dat is lekker simpel je moet gewoon snel wegrijden als je een beetje setup heb.
 
ja hier in de straat bij ons staan de autos met 4 wielen op de stoep. bel je er een keer over dat je niet eens fatsoenlijk over de stoep heen kunt en dan krijg je dit als antwoord: je moest eens weten hoeveel comentaar we daarop krijgen. aldus de telefoniste. hiermee bedoeld ze dus dat als ze die autos bekeuren dat ze dan comentaar krijgt en daarom doen ze t nie meer.
en als jij als jongere comentaar geeft tegen zon *!#$% agent dan krijg je er nog een boete bij. Zo krom als t maar kan dus.
 
Als je zegt dat je je sleutels niet bij je hebt dan kunnen ze je NIKS maken, ze mogen je scoot ook niet meenemen. Punt uit!!!

Je doet toch niks verkeerd als je met je scoot loopt ofwel? Die wouten sporen niet man, vuile moederneuk(*)rs zijn het!
 
Ze kennen je ckers wel pakken als je met je scooter loopt!!!!
Omdat je dan een deelnemer bent van 't verkeer. Alleen als je stil staat met je scoot kunnen ze niet pakken(als ze je niet hebben zien rijden) dan ben je geen deelnemer. Heb 't laatst aan me pa gevraagd en die is politieagent (hij had 't nog ff nagekeken)
 
Goed: Je bent deelnemer van het verkeer
Fout: Je bent geen Bestuurder ;) laat je pa ff opnieuw zn ''examen'' doen
Dit zijn WEGGEBRUIKERS:

Bestuurders zijn,
Fietsers, Snorfietsers,
Bromfietsers,
bestuurders van een brommobiel
bestuurders van een gehandicaptenvoertuig


Verkeer is alle weg gebruikers: Dus ook voetgangers


nog meer vragen?
 
Originally posted by bad cheeta
nu ff iets belangrijks:
stel je hebt geen opgevoerde scooter(zijn er neit veel die dat niet hebben) en je rijd naar school, je meot er om half 9 zijn om een schoolexamen te maken. en je meot om tien voor half op de rollerbank. je hebt niet te veel vermogen alles is prima in orde maar je bent wel te laat. WAT kun je daar aan doen. want jij hebt dan wel mooi een 1 staan omdat je er niet was en je niet van te voren hebt afgemeld.
FF goed nadenken en dan heb je door wat ik hiermee bedoel. (geld dus ook voor opgevoerde scooters)
WANT de toetsweek begint komende maandag al.

had ik dus vorige week,ik moest een pta herkansen,rij ik langs het tunneltje..stopt er een motoragent voor me:S dus ik met em mee naar rollebank,staat er een hele rij!! en ik had over 10 min pta..dus ik aan zon agent vragen of ik ff voor mocht(ik stond er nou toch al:|) hij heel grappig 'ohh wil je zo graag' ik zo ja ik heb pta, dus toen mocht ik wel voor...had wel 68 euro boete..maar was op tijd!
 
en trouwens..als je met je scooter langs een rollebank loop mogen ze je er wel degelijk op zetten! is algemene controle! toen ik moest.stonden er zelf opa'tjes met koffers op hun scooter..als er geen rollebank is en ze hebben gewoon surveillance met motors is het weer een ander verhaal,kunnen ze hooguit naar je papieren vragen.
 
Hey oom Agent pik, dan loop jij tog lekker met je scooter voorbij een rollebank. Tuurlijk ben je geen bestuurder (serieus :|)typ dan nix, maar je kan wel degelijk gepakt worden als je loopt met je scoot
 
Originally posted by *jaguar*
had ik dus vorige week,ik moest een pta herkansen,rij ik langs het tunneltje..stopt er een motoragent voor me:S dus ik met em mee naar rollebank,staat er een hele rij!! en ik had over 10 min pta..dus ik aan zon agent vragen of ik ff voor mocht(ik stond er nou toch al:|) hij heel grappig 'ohh wil je zo graag' ik zo ja ik heb pta, dus toen mocht ik wel voor...had wel 68 euro boete..maar was op tijd!

dat werkt dus ook al niet
 
Originally posted by sjakieSimonz
Hey oom Agent pik, dan loop jij tog lekker met je scooter voorbij een rollebank. Tuurlijk ben je geen bestuurder (serieus :|)typ dan nix, maar je kan wel degelijk gepakt worden als je loopt met je scoot


Uuuuuhhh Naam is Oom Agent ( dus zonder ''pik'')

en ik zeg alleen wat waar is :)

heeft er iemand nog ervaring bij een rollerbank waarbij hij langs liep en dat hij er toch op moest?
 
t komt er gewoon op neer dat ze ten aller tijden op dat ding mogen zetten.
alleen vriendelijk blijven helpt en allemaal bezwaarschriften schrijven.
 
Maar wat gebeurd er nou als je zegt dat je je keys thuis hebt liggen? Moet ie dan mee voor technisch onderzoek ofzo...:|

Pak die oververantwoorde rijders aan en ECHTE criminaliteit, maar neej hoor pak de scooterrijders maar weer, ze zijn toch makkelijk doelwit:(

Als je boetes gaat uitdelen word Nederland echt niet veiliger...

Zo dat moest ik ff zeggen :p misschien slaat het nergens op maar skit!

Greetz,

Dennis
 
ja, ik zat er ook aan te denken, als je dan een reserve sleutel mee neemt, en die stop je in je schoen ofzo, en je gewone sleutelbos gooj je gouw in je helmbak, dan kun je toch niet eens op de rollerbank?
 
Originally posted by dennis17


Als je boetes gaat uitdelen word Nederland echt niet veiliger...


Sorry maar hir ben ik het niet mee eens:

De Nederlandse wetgeving is niet fantastisch, maar toch hebben ze op sommige punten gelijk. Als al die mafketels legaal hun scooters mochten opvoeren, want vrijwel iedere jongere rijdt gewoon op top met zijn scooter. Kun je wel zeggen, auto's kunnen 200 maar doen dat niet, wij zullen dat ook niet doen...maar toch zul jij het doen, geloof me maar.

Na al die boetes, zoals ik het vaker hoor zijn een hoop mensen hun scooter gaan afvoeren, echt een hoop, natuurlijk zou de overheid andere punten veel meer aandacht moeten schenken maar voorlopig kampen ze nog altijd met een budgettekort, zo slaan ze (volgens hun) 2 vliegen in één klap.

Ontopic:

Jullie zeggen dat als je je bougiedop eraf trekt en een wout je dan toch meeneemt naar bureau/T.O. dat je de lul bent...denk eens even logisch, meen je dat een wout 2km of meer met jouw gaat lopen? Denk van niet, zo erg zijn ze ook weer niet, en die tijd wat ze verspillen vangen ze 10 andere voor.
Dus ik hou me bij het bougiedop-aftrek-truk...aangezien de rest niet veel beters is.
 
hier bij mij op school was latst ook rollenbank ik heb gewoon gewacht tot ze weg waren en ben gaan lopen, maar 1 kerel reed het plein af en deed hem toen uit om stoer te doen en begon te zeuren van ik heb me sleutels niet mee :p die moest er dus wel op maar er was er ook 1 die zn scoot gewoon naar de rollenbank toe duwde en die werd er niet opgezet
 
Originally posted by PsychoDude_666
Heb eigelijk wel zin om een keer alla ghost rider me helm op te zetten en paar keer langs roller bank te fietsen :) btje wouten pesten

Haha, weet je wat me nog grappiger lijkt:

Op je fiets alleemaal kappen met tape vastmaken, box erin verstoppen en een zwaar scootergeluid afspelen en maar langs de roller kretsen met helm op :D :D :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top