Lopen aanhouden

Originally posted by FireFly


ik ben met me fiets echt de rollerbank op gegaan..
haalde 0.8kw....... als je niet geloof is het jammer voor je het is echt zow.... (was wel op een fiets van 6000 gulden).

whahahahaha, wat heeft de prijs er nou mee te make 8P8P8P|( |( |( . Bovendien, jij kan mij nie wijsmake dat jij 60/65 km/u kan rije
 
Originally posted by Thomas


Als jij met je scoot aan de hand, langs de rollerbank loopt, moet je 'm d'r dus echt wel opzetten... Zeker als d'r een mooie auspuff onder hangt
Trek je toch gewoon je bougiekabel eraf, zeg je: ja ik loop omdat hij kapot is---> kunnen ze hem niet eens testen!
 
Originally posted by Joop4never

Trek je toch gewoon je bougiekabel eraf, zeg je: ja ik loop omdat hij kapot is---> kunnen ze hem niet eens testen!

had ik ook gedaan.. me scoot lag beetje in elkaar en mocht officeel niet meer mee gereden worden,... en op een gegeven momnnt komt er zo';n wout langs en draait zo om (was donker en me licht deed heel vaag) dus ik beetje bochtje en weggetjes...
half uurtje gew8 en gelukkig bougie sleutel bij me.. dus bougie eruit en in een prullenbak gepleurt en naar huis gelopen..:D
 
Originally posted by Black Phantom


had ik ook gedaan.. me scoot lag beetje in elkaar en mocht officeel niet meer mee gereden worden,... en op een gegeven momnnt komt er zo';n wout langs en draait zo om (was donker en me licht deed heel vaag) dus ik beetje bochtje en weggetjes...
half uurtje gew8 en gelukkig bougie sleutel bij me.. dus bougie eruit en in een prullenbak gepleurt en naar huis gelopen..:D

Welke mafkees zet er dan ook een fietslampje op de voorkant van zijn scoot:rolleyes:
 
huh ik had die hierboven van mij toch gedelete?
ik had namelijk beetje te snel gereageerdmoest zo lachen over die kerl met die fiets op rollenbank dat ik niet naar andere reactoies eerst heb gekeken sorry


maar wrom is die nu niet weg?
 
ik geloof best dat FireFly zoveel Kw heeft gehaald op de rollerbank, het is maar weer eens een bewijs dat die dingen voor geen meter kloppen, ik had bijvoorbeeld met mn ark alleen begrenzers eruit, 70km/h autoteller 1,7 kw.... naaierij|(
 
tjah...

ook al was het wel zo rollenbank blijven kutdingen en on noukeurig

ik wel eens gehad zegt die wout jah dat is tussen de 04 en de 05 he
ik zegt neej man 0,35 was dat mnan
okey maken we er 0.3 van haha zo zeker zijn ze van hun zaak
als ze nu meter hadden waar bv opstond 4.67 nu is altijd gokken man en dan heb je ook nog shcele wouten dus een tip aan iedereen LET ALTIJD ZELF OP :D
 
Het mag dus wel, als jij met je scooter aan de hand loopt, ben je bestuurder van de scooter. Als je rijdt op je scoot, ben je ook een bestuurder, in beide gevallen dus hetzelfde.

Maat van me zit bij de marechausse, moet de wetten leren, etc. Van hem heb ik het.

Greetz
 
Originally posted by RmSensE
Het mag dus wel, als jij met je scooter aan de hand loopt, ben je bestuurder van de scooter. Als je rijdt op je scoot, ben je ook een bestuurder, in beide gevallen dus hetzelfde.

Maat van me zit bij de marechausse, moet de wetten leren, etc. Van hem heb ik het.

Greetz

als dat zo is moet idereen ook zijn fiets buiten de winkelstraten zetten, want met de fiets in de hand ben je dan ook bestuurder, en als je met kapotte lichten gaat lopen(nog steeds fiets)(snachts dan) kunnen ze je dus een boete geven
 
Originally posted by AeroxChest
Als je met je scoot aan de hand loopt, mogen de faggets je dan ook op de rollerbank plaatsen voor controle?

Ze mogen het vragen, maar er niets mee doen.... m.a.w. ze mogen en kunnen je nix maken....... omdat je loopt met de scooter en niet rijdt.......
 
Originally posted by tupacrulezz

en wie zget dat ik de sleutels heb?;)

je zegt gewoon dat je die net hebt gejat en dat je daarom geen sleuteltjes hebt8P
 
Originally posted by RmSensE
Het mag dus wel, als jij met je scooter aan de hand loopt, ben je bestuurder van de scooter. Als je rijdt op je scoot, ben je ook een bestuurder, in beide gevallen dus hetzelfde.
Greetz

Dit is idd waar, als er iemand met n paard aan de hand loopt is t ook n bestuurder.
goh toch nog wat onthouden uit dat veka best boek :p
 
ik reed eerst standaard in het verre verleden en toen reed tie 70 en ik haalde de 0,6.. nu ga ik richting 2..

maar het is echt zo, als jij loopt met je scooter krijg je geen boete, maar je moet wel op de rollerbank, gister nog getest, toen stonden ze bij school met de rollerbank en die kerel ging lopen en kreeg toen geen boete, hij haalde wel de 1,6.....

ik vind het trouwens wel knap dat jij 1,7 haalt terwijl je maar 75 gaat......
 
Back
Top