lopen voorbij rollenbank

Status
Not open for further replies.
Dat vind ik ook zo'n kromme regel!!
Auto mag bijv. op de snelweg maar 120km/h maar kan VEEL harder.
Hetzelfde geld voor de motor die hebben toch ook een achterlijk hoog aantal pk's.
En scooter mogen niet harder. Vind net als auto's dan moet je ze maar flitsen of met lasergun beboeten.
Maarja.... zo kan je door blijven dicusseren
 
Lol.. niet bijster veel met de discussie te maken .. maar vond het te nutteloos om een nieuw topic over te maken

Ben vandaag van de voorkant geflitst door een auto die langs de weg stond.. Vond het wel lachen 8)
 
sommige doen het wel. sommige niet. Ik laat altijd mn achterband leeglopen als er roller is als ik op straat ben :D In feite mag het alleen als je uitlaat warm is geloof ik.
 
ik had me sleutels aan me vriendin gegeven kwam langs rolelr lopen ik zei geen sleutels had me handschoenen nog aan ze namen mij en me scooter mee naar bureu maar toen kwam me vriending op geweldige idee om sleutel terug tegeven ik begrenser erop en nog geloofde ze dat hij 45 ging
 
Je moet wachten totdat je scoot is afgekoeld.. is en zeggen dat de scooter van je vader is en zeggen dat hij kapot is... en dat je donders bang bent om naar huis te gaan ofzo..
 
Je moet gewoon zorgen dat je uitlaat godse heet is... en als je dan zegt jah ik loopt al een uur.. en dan voelen ze aan je uitlaat en dan verbranden ze hun klauwen..:D :D :x
 
Of je zegt dat je net ergens op een stukje niet-openbare weg heb gereden (circuit ofzo, of bouwterrein) en dat je nu terugloopt naar huis...
 
Eigenlijk mogen ze dat niet eens doen, dat met voelen aan je uitlaat of ie warm is.
Misschien heb je wel ff je lasnaaden teruggebracht met de brander, uitlaat is dan heet maar je hebt niet gereden8)...verzin maar wat:p
 
er werd 1 pagina geleden op topicvraag al antwoord gegeven, door een politie agent zelf. je bent dan gewoon voetganger . ik weet niet waarom steeds meer mensen replyen met deze vraag :S
 
hier in belgie reed er eens één met zijn scooter van de oprit zonder kijken. rijdt er wel geen auto op. politie kwam erbij. zeggen ze we gaan die eens op de rollen zetten. die zegt die gaat niet meer. hebben de flikken em gedaan naar een scooterherstelleren deze laten herstellen. daarna gaan halen en op de rollen gezet hij deed 63. brommer in beslag en hij heeft nog alle schade mogen betalen aan zijn scooter en deze aan de wagen want deze was niet meer verzekerd aangezien hij te snel ging en dus beschouwd wordt als moto. meer dan 2500 schade aan de wagen + sleepkosten + kosten te snelle scooter. dan zeggen ze nog de politie u vriend. kben vandaag ook tegengehouden en is voor een maand in beslag genomen en nog eens een boete...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top