Dan heb ik het vermoeden dat het relais , niet in orde is , staat er op het relais nog iets van het benodigde wattage b.v 2x 10watt ?
Dan zou je een 20 w lampje kunnen gebruiken om te kijken of het relais nog in orde is . Ik weet niet wat de gevolgen voor het relais zijn , om 12 v op de uitgang (L) te zetten . En de lichtshow als het contact aan is , komt van de dagrij verlichting ? En deze werkt goed ?
En als je nu eens de scooter op contact zet , en de dagrij verlichting brand na de licht show , en je doet met tussen pose de twee draden , die op de L en B zaten tegen elkaar , wat gebeurt er dan ? Dus net of jijzelf het relais bent . Misschien maakt het contact van de dagrij verlichting juist wel de flow af .
Post automatically merged:
heb je een korte flow , houd de draden dan eens wat langer tegen elkaar , veranderd er dan iets in de flow ( maakt hij hem dan af ) ?
Voor die prijs is het , het proberen waard , ik heb deze ook op mijn indicatie lichten zitten , bij mijn ombouw naar loop knipperlichten .
Let wel gelijk op de juiste aansluitingen van het relais , en ik denk , dat is bij die van mij zo , dat er ook een massa aansluiting E op zit .