Level10 knipperlicht lx50 4takt

Et staat niks op het
Dan heb ik het vermoeden dat het relais , niet in orde is , staat er op het relais nog iets van het benodigde wattage b.v 2x 10watt ?
Dan zou je een 20 w lampje kunnen gebruiken om te kijken of het relais nog in orde is . Ik weet niet wat de gevolgen voor het relais zijn , om 12 v op de uitgang (L) te zetten . En de lichtshow als het contact aan is , komt van de dagrij verlichting ? En deze werkt goed ?
En als je nu eens de scooter op contact zet , en de dagrij verlichting brand na de licht show , en je doet met tussen pose de twee draden , die op de L en B zaten tegen elkaar , wat gebeurt er dan ? Dus net of jijzelf het relais bent . Misschien maakt het contact van de dagrij verlichting juist wel de flow af .
Post automatically merged:

heb je een korte flow , houd de draden dan eens wat langer tegen elkaar , veranderd er dan iets in de flow ( maakt hij hem dan af ) ?
Er staat niks op het relais.

Zoal ik het nu gemonteerd heb.

Dagrijverlichting rechtstreeks op het contactslot.
De knipperlichten doormiddel van een stekkertje in de aansluiting van de knipperlichten

Dan heb ik een kleine flow en ze gaan te snel.

Ik wil deze gasn bestellen.

Want k denk dat het relais niet meer goed is.

Voor die prijs is het , het proberen waard , ik heb deze ook op mijn indicatie lichten zitten , bij mijn ombouw naar loop knipperlichten .
Let wel gelijk op de juiste aansluitingen van het relais , en ik denk , dat is bij die van mij zo , dat er ook een massa aansluiting E op zit .

Back