This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

leuk meissie ontmoet , hoe verder ?

naja ik zit met beetje et zelfde prob als Ricardo....wil ook wat met d;r gaan doen...maar bios/wat drinken is zo std...werkt wel beste maar ja iets anders is maytbe ook wel leuk Alleen als ik aan haar vraag zullen we wat gaan doen dat weet ze NOOIT wat:'( :+
 
ga samen op vakantie in de ardennen:W

Of een avondje karten of zo

ff serieus: ik zou niet weten wat een meisje nou echt leuk zou vinden.
 
naja chicks vinden et altijd wel chill volgens mij of even de stad in te gaan...vooral als et om kleren gaat...kan ik et zeker ook nog gaan payen
 
ik kan je uit betrouwbare bronnen vertellen dat Pepijn niet zo dikke bankrekening heeft.. Ook kan ik je vertellen dat Pepijn maar weer is moet gaan werken|( O-)

Donaties zijn dus welkom "help Pepijn aan geld zodat hij meisje mee kan nemen":W alle kleine beetje helpen!:#
 
Aangezien ik ook Pepijn heet: Kom maar op met dat geld

( Wat is dat trouwens dat alle Pepijn's werkloos zijn @ the moment? )
 
Wat je zegt Pepijn is wel een goede. Dan zeg je gewoon zo, van als je het meisje een beetje kent; Ik moet nieuwe kleren hebben, maar ben niet zo goed in uitzoeken heb je zin om mee te gaan kan jij me zeggen of het me staat
 
Mja ben je er al heen geweest pepijn k vind wel vet jonge... ik zou idd gewoon beetje knipogen en veel lachen... ze heeft al snel door dat je haar leuk vind... en als je weg rijdt @ scooter ff tuttere of zwaaie kan ook wel helpe..

Oi