leuk meissie ontmoet , hoe verder ?

gaaast natuurlijk niet meteen de 1e keer als je dr ziet...
je volgt me wel, dit heet vragen naar de bekende weg
 
Originally posted by sr-xtreme
hinderlijk al die mensen die zo bluffen en blaten hier

Ja best L00s eigenlijk.

Je hebt toch denk ik wel wat nuttige tips kunnen gebruiken van hierboven.

Hoe zit het nu?
 
Is wel grappig vink :)

Maar ik zou eerst een paar keer langsgaan, maar niet meteen het nummer of iets vragen.
Eerst beetje kletsen en dat voor paar keer ofzo.
 
En als je er keertje komt en ze is er niet... en de volgende keer dat je komt is ze er weer wel... zeg je gewoon van ik was hier laatst ook maar jij niet... werk je hier veel ? en zo volgt de rest van het gesprek vanzelf
 
Originally posted by Bas@Area
Toch niet die bij de BP he :X

? Nee, daar kom ik nooit.. Bij de Avia zat soms wel eens een leuk meisje achter de toonbank.. Halfbloed, echt hele mooie ogen. Alleen beetje arrogant verder. Maarja, aangezien ik al een half jaar niet meer tank weet ik ook niet of ze er nog werkt:)
 
lijkt me sterk dat ie haar aan het voltanke is

de erme jong eerst gaat ie tanke rijdt ie als een gek na huis gooit de benzine weer uit de scoot en rijd daarna weer na het tankstation. Zwaar leven dat verliefd zijn
 
Wel leuk om haar over het schieten van pics even aan te spreken.. :) Hoi, ik vind je lief en wil graag even wat foto's van je maken, want heel scooterforum wil wel graag even weten hoe je eruit ziet :D
 
Lach me kapot om dit topic :D Tnx lui
Maar die hierboven vermeld is nog wel de beste :D Als je foto maakt heb je gelijk wat om over te praten. Komt ze meestal nog wat dichter tegen je aan staan om de foto te zien. En ben je al weer een stapje verder.

Dus maken die foto :D

EDIT

Als je geen digi cam hebt wil ik hem wel voor je maken :D
 
Volgens mij heeft ie ons gewoon lopen fucken en is der helemaal geen meissie en lacht die kerel zich helemaal suf om dit topic en reacties, aangezien hij nu veder niet reageert :)
 
Back
Top