leuk meissie ontmoet , hoe verder ?

Zaterdag gaan en ff vragen of ze nog wat gaat doen. Dan naar dezelfde tent gaan, en praatje aanknopen. Als ze je echt leuk vindt gebeurt t vanzelf...gewoon simpel houden dat werkt het beste.
 
Originally posted by ricardo_sf


ik weet nu dat ze er gewoon 5 dagen per week er werkt.....


Welke dag heeft ze vrij dan? Of gewoon ma t/m vrij? Hoef je namelijk op zaterdag je geld niet te gaan verbrassen :)
 
je piel erin hangen..

Komop zeg, je kan ook wel al die onzin hierboven gaan opvolgen.. maar ik vind dat je jezelf moet zijn & niet bij anderen op versiercursus moet gaan :p
 
Is zeker bij een gulf tankstation? (mijn manier van logische beredenering?:p) In Amersfoort zit ook zo'n meid.. vet aardig enzo:) Soest ook, maar die mag niet achter het loket vandaan, dus die vraagt niet volgooien:)

Gewoon leuk aankijken.. vaker langskomen (alleen maar daar tanken), stel dat ze leuke dingen in t winkeltje hebben liggen reken je iets leuks af en geef het aan haar... of neem gewoon een keer een knuffel ofzo mee, scoort altijd:)
 
Als je afrekent geef dr een leuke fooi.
En vraag dr dan of ze wat wil gaan drinken van die fooi ofzo :p

Maja alweer wezen tanken?
We willen nu toch echt wel een keer pics zien van die chick :D
 
Originally posted by Mari
Als je afrekent geef dr een leuke fooi.
En vraag dr dan of ze wat wil gaan drinken van die fooi ofzo :p


|(|( Dit moet je dus echt niet doen, tis geen hoer!

Je moet gewoon steeds gaan tanken terwijl het heel niet nodig is, dus bijv voor 1 litertje ofzo...
 
En dan bij 't afrekenen zeggen: Tsja je moet er wat voorover hebben, knipoog, en weglopen :)


Onder het motto hoe kansloos wil je ;)
 
Last edited:
Je vraagt: He zou je mij misschien effe kunnen helpen, na het tanken start me auto niet meer. Vervolgens zeg je tegen haar dat zij in de auto moet gaan zitten en dat jij zal gaan duwen. Wanneer de auto start loop je naar de auto toe en gaat je op de bijrijders stoel zitten. Nu mag je het verder verloop aan je eigen fantasie overhalen. :D

Ps. Wanneer ze haar rijbewijs niet heeft zou ik het niet doen, want dan zou het wel eens je laaste onmoeting met haar zijn.
 
hey alles goed...
ja met mij ook
ik ben trouwens die en die
......

lach me hierboven d00d maar denk dat de normale het beste werken :)
 
Originally posted by ricardo_sf
ik zit nou ff niet op concurrentie te wachten :p

ga er vrijdag of zaterdag wel ff heen.....

wat een enthousiasme zeg!!! :|

je vraagt hier om advies, dus doe dr dan ook wat mee joh!

"vrijdag of zaterdag" nee, NU!! :)
 
Back
Top