leuk meissie ontmoet , hoe verder ?

Ik ben nog nie geweest :D.. en zwaaien vanaf de scoot is leuk, maar blijf ook op de weg letten.. Op je bek gaan is dan weer niet zo'n goed idee :P
 
gewoon zoals DvO zei, niet zeuren maar gewoon erheen gaan, zeggen dat je r wel ziet zitten en dan iets afspreken.

kan ook zijn dat mijn manier IETS te direct is maarja, ze ziet jou zitten anders doen vrouwen niet zo, dus kans op een blauwtje is er niet lijkt me?

-Tom
 
stelletje gieren heb nog steeds geen enkele bijdrage mogene ontvangen van jullie8P :P ik wacht nog steeds op kleine beetjes die me helpen met et payen van een uitje:P
 
Wil wel een symbolische 1 euro cent na je rekening overmaken. Krijg je tenminste nog iets. Moet je maar ff rekeningnummer pm :D

EDIT

Hoeveel kost een ui krijg je van mij een uitje voor bij je patatje
 
Wat je niet moet doen is haar meenemen naar je huis, en dan op je kamer gaan 'relaxen' op het moment dat een van ouders binnenkomt. T'is nu sinds 3 weken mijn vriendin en gisteren was het wel heel erg gezellig, komt me pa om half 2 s nachts naar boven ... maar die wil op dat gebied nog wel es beetje roet in het eten gooien, beetje ouderwets aangelegd.

Dat was vrij kut ... ook voor haar, omdat ie ook nog es t licht aan deed. Heeft ie wel geweten !
 
laat hem eerst volgooien en zeg dan, he straks stukkie rijde:P kep tog benzine genoeg.


en asze bij die pomp chips hebbe, dan kijk je naarde chips en roep keihard WOOOOOOOOW CHIPS, NEUKEN?
 
Originally posted by Sebas!
Vraag het aan de Break Out, die krijgen dit soort vragen vaker.

Ja is een goeie. Of bij tmf hoe heet dat Dr Love of zoiets?

Jongens allemaal 1 cent overmaken aan Boiler!!:P
 
Jongens allemaal 1 cent overmaken aan Boiler!!

naja ik vind et best :D hoeveel members zitten hier op et forum?!?! 1000 of meer ofzo? Als iedereen mij dan 1 cent geeftO-) dan krijg ik dus 1000 eurocent=100 euro=KASSA:P
 
Back
Top