Leovince zx hand made chroom

Advertisement - register to remove this

Hallo
Voor welke soort cilinders is de leovince zx hand made uitlaat goed? zou het op een mhr replica ovaal uitlaat poort steken.
Mvg
Die uitlaat is gemaakt voor laagtourig cillinders. En een mhr replica is middeltourig.
En naar mijn mening is de uitlaat van hele slechte kwaliteit..

ik zou een andere uitlaat kopen. Want veel performance haal je er niet uit. In het ergste geval knijp je de cillinder iets.

Patrick onze held van dutchriders had ook goedkope troep. En haalde er nog een leuk vermogen uit. Maar dat was met een cillinder van vrij lage kwaliteit..

Alleen voor een paar tientjes meer haal je een yasuni r en die zal er degelijk beter op lopen… een c16 lijkt mij helemaal goed.

Leovince uitlaten maken ook vaak een pleuris herrie. Dempers breken ook af. Had een aerox met die uitlaat gekcoht
 
Die uitlaat is gemaakt voor laagtourig cillinders. En een mhr replica is middeltourig.
Een MHR Replica met Vlinderpoort is Hoogtoerig.
en idd , die uitlaat kan je weinig mee.
Een MHR Replica met Ovale uitlaatpoort , kan je beter een Yasuni C-16 zetten , een Yasuni R is nix op die Cilinder .
Nog beter is een passende Malossi uitlaat.
 
Last edited:
Een MHR Replica met Vlinderpoort is Hoogtoerig.
en idd , die uitlaat kan je weinig mee.
Een MHR Replica met Ovale uitlaatpoort , kan je beter een Yasuni C-16 zetten , een Yasuni R is nix op die Cilinder .
Nog beter is een passende Malossi uitlaat.
Ja dat klopt maar zijn mhr is een middel toueiyr door de ovale poort. Yasuni c16 zal het beste zijn ja
 
Back
Top