E etienne - Runner Team Extreem - 8 October 2004 #61 Ben 100% aanwezig....ben nu bezig met project dus is dan al af..
Beerke 100% Twins...... 8 October 2004 #63 MiKeY said: wanneer begint de vvk Inne? Click to expand... zal tezijnertijd wel bekend worden denk ik!?
MiKeY said: wanneer begint de vvk Inne? Click to expand... zal tezijnertijd wel bekend worden denk ik!?
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 8 October 2004 #64 Zal er zeker bij zijn! Met scooter(Motard) uiteraard.
Chris@neorally Senior member 8 October 2004 #65 Folkert@MinaRally said: Zal er zeker bij zijn! Met scooter(Motard) uiteraard. Click to expand...
Speedyrules 180cc koning 8 October 2004 #66 wij zullen er ook cker zijn, MET scooters en MET de vw bus
T Th@ De@LeR SX rijder 8 October 2004 #67 Wh00t deadline Speed Neos begin juli. Beetje speling is wel handig
naampje naampje? 8 October 2004 #68 ik las net iets over kaarten maar hoe duur kost een kaart kom 100% zeker
-[inferno]- Gepensioneerd 8 October 2004 #69 holy shit....hier had ik alleen maar van kunnen dromen :~ vorig jaar was zo vet, vond het echt verschrikkelijk jammer dat t dit jaar nie was. ik ben er dus echt 200% zeker weten, MET project waar nu hard aan gewerkt word +ralf+ .... @ inne en co: dankjewel !!!
holy shit....hier had ik alleen maar van kunnen dromen :~ vorig jaar was zo vet, vond het echt verschrikkelijk jammer dat t dit jaar nie was. ik ben er dus echt 200% zeker weten, MET project waar nu hard aan gewerkt word +ralf+ .... @ inne en co: dankjewel !!!
R Razma Well-Known Member 8 October 2004 #71 naampje said: ik las net iets over kaarten maar hoe duur kost een kaart Click to expand... Niet te hard van stapel lopen.. alle info zal wel volgen...
naampje said: ik las net iets over kaarten maar hoe duur kost een kaart Click to expand... Niet te hard van stapel lopen.. alle info zal wel volgen...
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 8 October 2004 #72 idd we hebbe nog drie kwart jaar dus komt helemaal goed lijkt me zo ben heel; benieuwd heb er zeer veel zin in
idd we hebbe nog drie kwart jaar dus komt helemaal goed lijkt me zo ben heel; benieuwd heb er zeer veel zin in
DME3 zeg maar Dimitri 8 October 2004 #73 Als ik iemand met me meekrijg of als er iemand me mee wilt nemen kom ik zeker! Mss tegen dan met beginnen projectje, maar dat zien we wel
Als ik iemand met me meekrijg of als er iemand me mee wilt nemen kom ik zeker! Mss tegen dan met beginnen projectje, maar dat zien we wel
Manta Oldskool membert 8 October 2004 #74 omg ik moest echt 3x lezen, maar het stond er echt! Lelystad 2005 komt er aan 8) Damn dit ga ik absoluut niet missen, en zker dit keer 2dagen ipv. 1
omg ik moest echt 3x lezen, maar het stond er echt! Lelystad 2005 komt er aan 8) Damn dit ga ik absoluut niet missen, en zker dit keer 2dagen ipv. 1
D dragster-1 Well-Known Member 8 October 2004 #75 ik ben er zeker ook. 1e keer geweest 2e keer dus ook. ik denk dat ik de 2e dragster dan ook wel klaar heb. groeten dragster
ik ben er zeker ook. 1e keer geweest 2e keer dus ook. ik denk dat ik de 2e dragster dan ook wel klaar heb. groeten dragster
Patje@sf .:SPEEDfight 2:. 8 October 2004 #76 Wat zijn de regels waar je je aan moet voldoen. Misschien dat ik ook kom met mijn >Speed<Fight
Titus Mooiboii 8 October 2004 #77 whoot super vet8) baalde al zo dat ik de vorige x gemist heb... ben 100% zeker aanwezig 2 dagen lang8) ws met leuke scoot
whoot super vet8) baalde al zo dat ik de vorige x gemist heb... ben 100% zeker aanwezig 2 dagen lang8) ws met leuke scoot
#Bas - 8 October 2004 #78 Als er nog een site moet komen wil ik dat wel doen , gratis natuurlijk Kan ik meteen ff reclame maken voor mezelf Pm me maar hierover..
Als er nog een site moet komen wil ik dat wel doen , gratis natuurlijk Kan ik meteen ff reclame maken voor mezelf Pm me maar hierover..