BlaAsPinDa PiNdA @ NRG 8 October 2004 #42 Bruut baasje, kom ckers man. Vorig jaar ook geweest Komt goed Greez
Big B NRG Well, this is awkward 8 October 2004 #45 Ik zeg me vakantie af Maar erg leuk dat je het ondanks die ouwe vervelende vent het toch weer doet :W
Ik zeg me vakantie af Maar erg leuk dat je het ondanks die ouwe vervelende vent het toch weer doet :W
R Razma Well-Known Member 8 October 2004 #46 ... de eigenaar heeft nieuwe mensen in opleiding voor het beheer en doet voor het grootste deel nog advies en toezicht enkel..
... de eigenaar heeft nieuwe mensen in opleiding voor het beheer en doet voor het grootste deel nog advies en toezicht enkel..
dragsterlover TTE Mooierd #221 8 October 2004 #47 hey razma hopen dat je niet teveel problemen met die eigenaar krijg. 1e keer geweest 2e keer dus ook All be there :~
hey razma hopen dat je niet teveel problemen met die eigenaar krijg. 1e keer geweest 2e keer dus ook All be there :~
ManfredZ0R not ****** 8 October 2004 #50 zo heej dat et nu al bekend word gemaakt 10 maand is denkik wel net genoeg om alles weer opnieuw op te bouwen count me in
zo heej dat et nu al bekend word gemaakt 10 maand is denkik wel net genoeg om alles weer opnieuw op te bouwen count me in
Aerox-Evo70 No Title 8 October 2004 #51 is er al een forumhoek gereserveerd ? dit jaar blijf ik 100% zeker wel 's nachts, iedereen wakker maken enzo :* hopelijk doet de rox het :X ik zie jullie allemaal over 296 dagen :L
is er al een forumhoek gereserveerd ? dit jaar blijf ik 100% zeker wel 's nachts, iedereen wakker maken enzo :* hopelijk doet de rox het :X ik zie jullie allemaal over 296 dagen :L
R Razma Well-Known Member 8 October 2004 #53 Aerox-Evo70 said: is er al een forumhoek gereserveerd ? Click to expand... euh.. het hele kampeerterrein zal wel forum zijn 8P
Aerox-Evo70 said: is er al een forumhoek gereserveerd ? Click to expand... euh.. het hele kampeerterrein zal wel forum zijn 8P
team-freak Well-Known Member 8 October 2004 #54 zal d`r zeker zijn de vorrige keer was echt wel lache maar toen helaas scooterloos geen vervoer:-s. maar dit jaar zkr met me rox vetjessss:-D
zal d`r zeker zijn de vorrige keer was echt wel lache maar toen helaas scooterloos geen vervoer:-s. maar dit jaar zkr met me rox vetjessss:-D
Chris@neorally Senior member 8 October 2004 #55 mja, probeer ook wel te komen en neem in iedergeval alvast vrij voor de datum
big-t EPC 8 October 2004 #57 Razma said: euh.. het hele kampeerterrein zal wel forum zijn 8P Click to expand... zekers !!!! tegen die tijd moet runner klaar zijn! 100% zekers dat ik er ben ! i'll be there !
Razma said: euh.. het hele kampeerterrein zal wel forum zijn 8P Click to expand... zekers !!!! tegen die tijd moet runner klaar zijn! 100% zekers dat ik er ben ! i'll be there !
TimB KTP Stage 6 Zip SP 8 October 2004 #58 Ok, supervet dit! Deadline voor de NRG is dus bekend :w Ik heb vorig jaar genoten en hoop dat het dit jaar weer net zo gezellig wordt!
Ok, supervet dit! Deadline voor de NRG is dus bekend :w Ik heb vorig jaar genoten en hoop dat het dit jaar weer net zo gezellig wordt!
wolferineJunior Wolferine Special Parts 8 October 2004 #60 100% aanwezig !!!!!!!!!! Met een stuk of 6brommers