Lekt olie uit cilinder, Beta ark

beta70cc

Well-Known Member
Hey jongens, ik heb paar weke terug ook al een topic gemaakt over dat er iets mis was met me scooter, want elke nacht lag er een nieuwe zwarte/bruine olie plasje onder me cilinder. heb dus late nachecke door expert, hij adviseerde mij om een hele nieuwe cilinder te kope dus dat heb ik gedaan een 50cc malossi sport team heb ik er op laten zetten. zoals ik al gedacht hebt heeft het niet geholpe, elke nacht ligt er weer een nieuwe olie plasje.. dus heb beetje zitte rondvrage aan vriende, hun zeide dat ik komende dagen gwn heletijd moest droogkicke zodat al de vuile olie eruit komt.
dus mijn vraag is is dat zo?

P.S hiervoor was er helemaal nix mis met me scooter, hij had 2 maande lang stil gestaan in koude weer daarna begon die te lekken.
 
Advertisement - register to remove this

droog kicken? bullshit:p
koppakking vernieuwe voetpakking vernieuwe mischien is al een betere oplossing..
met kicken pomp je benzine je cilinder in, haal je der geen olie uit..
mischine foto waar die lekt?
 
Je zegt de olie ligt onder de cilinder bedoel je dan op de grond of op het carter. Want als het op de grond is kan het ook je blok zijn wat lekt en niet je cil.
 
waarschijnlijk je oliepomp die lekt oid..
of het slangetje wat daarin zit.. ik heb dit namelijk ook eens gehad :)

achter je ontsteking zit je oliepomp.. dat slangetje wat daarop aangesloten zit kan kapot zijn bijvoorbeeld..
 
waarschijnlijk je oliepomp die lekt oid..
of het slangetje wat daarin zit.. ik heb dit namelijk ook eens gehad :)

achter je ontsteking zit je oliepomp.. dat slangetje wat daarop aangesloten zit kan kapot zijn bijvoorbeeld..

klopt, maar ik heb alles goed nagecheckt en alles zit er goed op dus tjaa:S

By the way er lekt geen olie meer
 
het gebeurt veel dat de toevoer leiding van olie doorslijt op de koelkappen van een ark.
kijk daar eens goed naar.
vaak op het punt waar hij tussen de koelkappen begint te lopen.

succes
Jos Koelewijn
JRS SCOOTERS.
 
Back
Top