MBK Booster Naked lekt olie langs mijn powerfilter

spotjuh

Well-Known Member
hallo ik heb een vraagje inverband met mijn booster naked bouwjaar 2006 ik zag steeds een plekje olie onder men scooter liggen dus ging ik kijken vanwaar het kwam en ik zag wat roze olie aan mijn ijzere ring van mijn powerfilter hangen aan wat kan dit liggen? (heb men carbu er al afgehaald volledig opgekuist trug gestoken en het probleem is er nog altijd)

mvg spotjuh
 
Advertisement - register to remove this

dat is mengsel wat terug word geblazen , doet een 2 takt wel vaker , maar het kan zijn dat je mengsel gewoon te rijk is , of iets anders zoals slechte membraanplaten oid.

maar ook slechte olie kan invloed hebben.

ik zou persoonlijk ook gewoon een standaard filter erop zetten en goed afstellen , dan heb je dit probleem ook lang zo gauw niet.
 
dat is mengsel wat terug word geblazen , doet een 2 takt wel vaker , maar het kan zijn dat je mengsel gewoon te rijk is , of iets anders zoals slechte membraanplaten oid.

maar ook slechte olie kan invloed hebben.

ik zou persoonlijk ook gewoon een standaard filter erop zetten en goed afstellen , dan heb je dit probleem ook lang zo gauw niet.

maar het is alleen als hij stilstaat ook al heb ik er niet met gereden en dat is altijd als ie op zijn zijpikkel staat op zijn gewone pikkel is er geen probleem :?

alvast bedankt dat je reageerde

mvg spotjuh
 
Back
Top