Ik heb er een video van opgenomen maar kan deze nergens posten zeker. De dagrijverlichting knippert zoals het knipperlicht. Af en toe tijdens het rijden branden ze opeens af en toe normaal. Soms brandt 1 kant normaal en de andere kant knippert of brand zelfs helemaal niet. Heb een koplamprand verlichting en die brandt normaal.Hoe knippert het, zoals je knipperlicht, of heel snel?
Ben wel langs de wasstraat geweest. Ga later wel de units eraf schroeven. Fijn weekend allemaal.video's kun je ouderlingen posten en dan hier linken.
Dit kan ook een oorzaak zijn dat er ergens water tussen zit, misschien eens alle connectoren en eventueel schakelaars aan het stuur droog fohnen.Ben wel langs de wasstraat geweest.
Heel vreemd, laat weten als je erachter bent gekomen! Ben benieuwd. Mooi kleurtje trouwensIs de video zo te zien?
iCloud Photos - Apple iCloud
View, organize, and share photos and videos with iCloud Photos on the web. Changes will sync across your devices with iCloud.share.icloud.com Post automatically merged:
Ben wel langs de wasstraat geweest. Ga later wel de units eraf schroeven. Fijn weekend allemaal.
Ik hou jullie op de hoogte. Dit probleem moet natuurlijk op te lossen zijn. Fantastische mooie scooter is het, en wordt nog mooier als ik met mijn dagrijverlichting kan rijdenHeel vreemd, laat weten als je erachter bent gekomen! Ben benieuwd. Mooi kleurtje trouwens
SparkyIk hou jullie op de hoogte. Dit probleem moet natuurlijk op te lossen zijn. Fantastische mooie scooter is het, en wordt nog mooier als ik met mijn dagrijverlichting kan rijden
Persoonlijk denk ik dat de spanning die uit de spanningsregelaar komt niet zo erg stabiel is.
Als je de beschikking hebt over een multimeter meet de spanning dan eens over de accupolen bij stilgelegde motor en met stationair draaiende motor.
Controleer ook even, als je dan toch de accu hebt vrij liggen, of de accupolen goed zijn aangedraaid, goed contact maken en er geen oxide op de polen zit.
Heb je geen multimeter, bij de Action kost een simpel metertje maar 5 Euro.
Dit is geen upper shelf kwaliteit maar voor dit simpele werk goed genoeg, altijd handig.
Dit kan ook een oorzaak zijn dat er ergens water tussen zit, misschien eens alle connectoren en eventueel schakelaars aan het stuur droog fohnen.
Is dit een geschakelde accuspanning of is dit op een of andere manier de knipperspanning van het relais?Heb er ook een led koplamprand op zitten. Aangesloten op de draad die loopt van de ene naar de andere knipperlicht. En die werkt gewoon normaal.
knipperlichten of de dagrijverlichting?De rode kabel is de kabel die naar beide knipperlichten gaat.
Dat lijkt mij niet, er zit ergens iets niet lekker.Zou het probleem opgelost kunnen worden door nieuwe knipperlichten te kopen?
Heb er ook een alarm op gebouwd en daar gaat een kabel naar de gele draad vh knipperlicht. Werkt prima.De rode kabel is de dagrijverlichting daar heb ik de koplamprand op aangesloten. Heb een nieuw kabeltje gehaald voor de rode. Kijken of dat verschil maakt. Power 1 knipperlichten en zaten al op de scooter. Verder gaat er een gele, rode en zwarte kabel naar de knipperlichten zelf.
Post automatically merged:
We gaan meer met krimpkousen werken ipv scotch
Lijkt er toch sterk op dat het de stekker aansluitingen zijn. Nu branden ze allemaal.De rode kabel is de dagrijverlichting daar heb ik de koplamprand op aangesloten. Heb een nieuw kabeltje ontvangen voor de rode. Kijken of dat verschil maakt. Power 1 knipperlichten en zat al op de scooter. Verder gaat er een gele, rode en zwarte kabel naar de knipperlichten zelf.
[automatisch samenvoegen]1678538532[/automatisch samenvoegen]
We gaan meer met krimpkousen werken ipv scotch
[automatisch samenvoegen]1678538612[/automatisch samenvoegen]
Heb er ook een alarm op gebouwd en daar gaat een kabel naar de gele draad vh knipperlicht. Werkt prima.
[automatisch samenvoegens]1678539013[/automatisch samenvoegen]
En waar moet ik dat nieuwe kabeltje dat ik ga gebruiken voor de dagrijverlichting precies op elkaar aansluiten?
Meet bij het contactslot, hier vindt je een draad waar spanning op komt te staan als je het contactslot aan zet.En waar moet ik dat nieuwe kabeltje dat ik ga gebruiken voor de dagrijverlichting precies op aansluiten?