Led achterlicht vespa sprint 2015

Kyanohs

New Member
Goedendag,

Ik wil graag deze led achterlicht op mijn vespa sprint 2015 zetten. Alleen staat er bij de advertentie dat deze geschikt is voor 2018 modellen en nieuwer. Nu vroeg ik mij af of het alleen een kwestie is van gelijkspanning aansluiten of dat er meer achter zit om deze alsnog aan te sluiten op voorgaande modellen.
IMG_9342.png

Advertisement - register to remove this

Als het huis hetzelfde is , en op je spatbord past , kun je deze , als je een schema hebt van de kleuren , op gelijk stroom zetten , wat de vorige modellen , waarschijnlijk niet hebben . Die zullen het licht dan op wisselstroom hebben , wat alleen geldt voor het achterlicht , rem en knipper zullen wel via de accu gaan .

Als het huis hetzelfde is , en op je spatbord past , kun je deze , als je een schema hebt van de kleuren , op gelijk stroom zetten , wat de vorige modellen , waarschijnlijk niet hebben . Die zullen het licht dan op wisselstroom hebben , wat alleen geldt voor het achterlicht , rem en knipper zullen wel via de accu gaan .
Hoe zet ik hem op gelijk spanning? Kabel van contact op de plus van achterlicht?

Hoe zet ik hem op gelijk spanning? Kabel van contact op de plus van achterlicht?
Dat kan , maar dan gaat hij gelijk aan als je het contact aan zet . Als je koplamp dat ook doet is het geen probleem , anders zou ik de aan uit schakelaar voor het licht op de geschakelde plus zetten , en de draad van de stator isoleren.

Dat kan , maar dan gaat hij gelijk aan als je het contact aan zet . Als je koplamp dat ook doet is het geen probleem , anders zou ik de aan uit schakelaar voor het licht op de geschakelde plus zetten , en de draad van de stator isoleren.
Als Ik hem op de aan uit schakelaar zet, staat mijn achterlicht dan ook op gelijkspanning?

Dan staat inderdaad je achterlicht ook op gelijkstroom , deze werkt op de aan uit schakelaar , welk 1 draad naar je achterlicht stuurt , en 1 draad naar de schakelaar , om van dim op grootlicht te switchen

Back